Cyberpunk 2077
پارسی گیم

بزودی اخبار جدیدی از بازی CyberPunk 2077 منتشر خواهد شد

پارسی گیم 21 دی 1396 بدون دیدگاه
834 بازدید

حتما شرکت CD Projekt RED سازنده سری بازی های محبوب Witcher را به یاد دارید که از عناوین با کیفیت دنیای بازی های ویدئویی هستند. این شرکت در سال 2012 از عنوان جدیدی با نام CyberPunk 2077 رونمایی کرد که از همان ابتدا توجه سیل عظیم بازیبازها را به خودش جذب کرده بود.

این بازی بااینکه قبل از عرضه ی رسمی The Witcher 3: Wild Hunt معرفی شد اما هنوز تاریخ عرضه و حتی اطلاعات تکمیلی از آن منتشر نشده است و هر روز حرف و صحبت ها در مورد آن کم می شود. با اینحال طی اتفاقات اخیری که از سمت سازندگان صورت گرفته، به نظر قرار است شاهد جزییات جدیدی باشیم. اتفاقاتی که تمام آن با یک بیب (Beep) ساده شروع شد.

اکانت توییتر این بازی که از سال 2015، هیچ توییتی ارسال نکرده بود و فعالیتی نداشت؛ بعد از سه سال یک توییت ارسال کرده است. توییتی بی معنی، یک بوق کوتاه که به نظر می رسد می خواهد توجه قشری که سال هاست منتظرند را جلب کند. همچنین بعد از این چند سال بعید نیست که شرکت CD Projekt RED کم کم آستین این بازی را هم بالا زده و شروع به تبلیغات و بازاریابی برای آن بکند حتی اگر امسال هم این بازی به بازار عرضه نشود.

CyberPunk 2077 در سبک نقش‌آفرینی و با موتور اختصاصی CD Projekt RED یعنی نسخه‌ی چهارم REDengine ساخته می‌شود و در تاریخی نامشخص برای پلتفرم‌های Microsoft Windows،PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.