دانلود بازی No Straight Roads برای PC
دانلود بازی No Straight Roads برای PC پارسی گیم

دانلود بازی No Straight Roads Encore Edition برای PC

پارسی گیم 11 شهریور 1399 2 دیدگاه
4,260 بازدید

دانلود بازیNo Straight Roads Encore Edition برای کامپیوتر

افراد زیادی هستند که از حضور در کنسرت‌های شلوغ و پر سروصدا خوششان می‌آید، جایی که موسیقی به بلندترین حالت ممکن به گوش می‌رسد و انگار مغز دارد منفجر می‌شود. اگر شما از این دسته افراد هستید، بازی جدید استودیو Metronomik می‌تواند تجربه جالبی برایتان باشد. No Straight Roads یک اثر اکشن ماجراجویی است که با تکیه‌بر موسیقی به دنبال کشاندن بازیکنان به جنگی بزرگ است. قدرت راک می‌تواند یک امپراتوری را در این بازی به خاک بمالد. در طول بازی به موسیقی‌های راک و هیجان‌انگیز زیادی گوش خواهید داد و با استفاده از آن‌ها زمان دقیق حمله به دشمن و دفاع را خواهید فهمید. پس از سه سال توسعه و تأخیرهای مختلف، No Straight Roads آش پخته‌ای است که باید همراه موسیقی سر کشید.

در بازی No Straight Roads کنترل دو شخصیت به نام‌های Mayday و Zuke در دستان شما قرار می‌گیرد و می‌توانید که هر زمان که می‌خواهید بین آن‌ها جابه‌جا شوید. کل بازی بر اساس ریتم‌های موسیقی راک ساخته‌شده است و بازیکن قادر به جابه‌جایی آزادانه میان دشمنان و فضای بازی خواهد بود و لازم نیست حتماً بر اساس ریتم و ضرب موسیقی پیش رفت؛ هرچند که توجه به این نکات می‌تواند گیم پلی را برای شما شیرین‌تر کند. در طول بازی یک سری نوت های موسیقی قرار داده‌شده‌اند که می‌توانند به‌عنوان موشک به سمت دشمن پرتاب شوند و یک سری آیتم‌ها ممکن است هنگام نبردهای آخر به سلاح تبدیل شوند و از آن‌ها استفاده کرد. این دو شخصیت با توجه به تفاوت شخصی‌شان به گونه‌های جداگانه‌ای به دشمن حمله می‌برند. برای نمونه: Mayday با تکان دادن گیتارش به حریف ضربه می‌زند و زوک با کامبوهای پی‌درپی به دنبال بیرون کشیدن روح دشمن است.

شهری که بازی No Straight Roads در آن روایت می‌شود، بسیار پیشرفته است و از فناوری‌های عجیبی استفاده‌شده است. کل شهر توسط گروهی به نام NSR اداره می‌شود که هدفش تک‌بعدی ساختن صنعت موسیقی و کنترل آن است، شما قرار است جلوی چنین کاری را بگیرید و اجازه نابودی موسیقی را ندهید. در این بازی موسیقی به‌عنوان یک انرژی شناخته می‌شود که قادر به تغییر و کنترل دنیاست اما اینکه کنترل دست چه کسی باشد اهمیت زیادی دارد و لازم است که شما به‌عنوان یک راکیست فوق‌العاده، شهر را از بند بردگی آزاد کنید و آزادی را به موسیقی برگردانید. این بازی به مذاق طرفداران راک می‌سازد. در این سبک بازی‌های Guitar Hero Live و Double Kick Heroes را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی No Straight Roads Encore Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel i5-3570 or AMD FX-8350
Memory: 6GB RAM
Storage: 25GB
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 680 2GB / AMD Radeon™ HD 7970

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (with latest service pack)
Processor: Intel i7-4770 or AMD Ryzen™ 5 2600
Memory: 16GB RAM
Storage: 25GB
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon™ RX 590

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Start a rock band & end the EDM empire in NO STRAIGHT ROADS, a rockin’ action-adventure from the minds of Wan Hazmer (Final Fantasy XV) and Daim Dziauddin (Street Fighter V). Explore Vinyl City & fight musical megastars on your journey to defeat oppressive EDM empire ‘NSR’, in an action-packed adventure that mashes together rhythm-infused third-person combat with a kick-ass soundtrack!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 10.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    حمیدرضا علیزاده

    مهمان

    سلام من چند تا بازی از سایت تون دانلود کردم توی بیشتر بازی ها تو مرحله اکسترکت کردن فایل ها دچار مشکل می شم وسطش ارور می اد فایل ها رو هم با موبایل دانلود می کنم بعد می ریزم تو کامپیوتر از اونجا اکسترکت می کنم و از برنامه winrar استفاده می کنم و همه فایل ها رو با هم اکسترکت می کنم لب تابم هم قوی هستش msiهستش به نظر تون مشکل از کجاست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حمیدرضا علیزاده

      پشتیبانی

      سلام
      تمام پارت ها را باهم انتخاب کرده و Repair کنید سپس پارت های ریپیر شده را اکسترکت نمایید
      اگر مشکل برطرف نشد پارت های معیوب را مجددا دانلود کنید