Death Stranding
محمدرضا

بازی Death Stranding تنها برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد

محمدرضا 29 آذر 1396 2 دیدگاه
1,836 بازدید

سونی به طور رسمی تائید کرده که پلتفرم بازی Death Stranding فقط و فقط PS4 خواهد بود و گیمرها برای تجربه ی این عنوان میبایست به فکر خرید یک کنسول باشند. این عنوان توسط سازنده سری بازی های موفق و محبوب Metal Gear یعنی هیدئو کوجیما تهیه و کارگردانی میشود، کسی که بعد از ترک کردن استدیو Konami و عرضه ی MGS5 Phantom Pain که پایانی کاملاً نامشخص داشت، مدتی از صنعت بازی سازی دور بوده و در نهایت با تاسیس استدیوی شخصی خود مجدد به این عرصه بازگشته است.

ابتدا انتظار میرفت که بازی Death Stranding برای PS4 ، رایانه های شخصی و ایکس باکس وان عرضه شود چرا که در سالهای گذشته و بعد از سالیان طولانی در نهایت شاهد عنوانی از سری بازی های MGS بر روی پلتفرم های مایکروسافت بودیم و این خود دلیلی برای قوت گرفتن این عقیده بود.

با شناختی که از هیدئو کوجیما داشتیم، همینطور اعلام همکاری مجدد وی با سونی زیاد هم دور از ذهن نبود که این عنوان به طور انحصاری برای PS4 رقم بخورد، در تیزری که در مراسم The Game Awards امسال نمایش داده شد هیچ اثر و نشانه ای از XBOX یا PC وجود نداشت که طرفداران این پلتفرم ها را کمی ناامید کرد. وجود چنین عنوانی آن هم به طور انحصاری قطعاً موفقیت های سونی را تشدید کرده و باعث فروش هرچه بیشتر کنسول PS4 برای این کمپانی خواهد شد.

با اینکه هنوز تریلری از گیم پلی این بازی منتشر نشده، بسیار بعید است که از استادی چون کوجیما عنوانی ضعیف را شاهد باشیم و مطمعناً این بازی هم مانند سایر عناوینی که کوجیما دستی در ساخت آن‌ها داشته به یک بازی یا شایدم سری موفقی تبدیل خواهد شد.

منبع: Segmentnext

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه