PlayerUnknown’s Battlegrounds
سعید ستایش

سازنده ی PUBG: بازی بخش داستانی نخواهد داشت و از قابلیت Cross-Play پشتیبانی خواهد کرد

سعید ستایش 5 آبان 1396 بدون دیدگاه
855 بازدید

اگر از دنبال کنندگان صنعت گیم و اخبار آن باشید حتماً تاکنون نام بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds را شنیده‌اید، بازی که تنها در چند ماه موفق شده به فروش 13 میلیونی بر روی کامپیوترهای شخصی دست پیدا کند، این بازی علاوه بر فروش فوق‌العاده توانسته رکوردهای زیادی را نیز جابه‌جا کرده و تبدیل به پر بازیکن ترین بازی آنلاین تاریخ با 2 میلیون کاربر هم‌زمان شود. پس از موفقیت‌های فوق‌العاده‌ی PlayerUnknown’s Battlegrounds کمپانی مایکروسافت حق انتشار این بازی برای کنسول خود یعنی Xbox One را خریداری کرد و این بازی قرار است در اوایل سال 2018 برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت منتشر شود. به‌تازگی سازنده‌ی بازی صحبت‌های جالبی در رابطه با اضافه شدن بخش داستانی و ویژگی‌های نسخه‌ی Xbox One بازی انجام داده است.

سازنده‌ی بازی آقای Brendan Greene در مورد اضافه شدن بخش تک نفرِ و داستانی به بازی گفته که ما نیز همانند کاربران عاشق بخش داستانی و تک نفرِ هستیم، اما الآن نه زمانی برای اضافه کردن این بخش به بازی داریم نه ایده‌ای، پس بخش داستانی برای PlayerUnknown’s Battlegrounds منتشر نخواهد شد.

آقای Brendan Greene در مورد بازی بین پلتفرمی و ویژگی Cross-Play نیز اضافه کرده که ما بسیار امیدواریم که این قابلیت بر روی نسخه‌ی Xbox One و رایانه‌های شخصی بازی اجرایی شود، این کار نیازمند صحبت‌ها و پیش‌نیازهای فراوانی است، اما به‌احتمال‌زیاد این اتفاق خواهد افتاد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.