Windows 10
سعید ستایش

آپدیت جدید ویندوز 10 مجهز به یک سیستم ضد تقلب در بازی ها است

سعید ستایش 28 مهر 1396 2 دیدگاه
870 بازدید

آپدیت جدید سیستم‌عامل Windows 10 به‌تازگی در دسترس قرارگرفته و همه‌ی توجهات به قابلیت‌هایی است که مایکروسافت به‌تازگی به سیستم‌عامل خود اضافه کرده، اما یکی از قابلیت‌هایی که از چشم کاربران به دورمانده، سیستم ضد تقلب جدید Windows 10 است که مایکروسافت نام آن را TruePlay گذاشته، این قابلیت در هنگام راه‌اندازی ویندوز همانند یک سرویس اجرا می‌شود و وقتی‌که بازیکن وارد یکی از بازی Windows Store شد، تمامی حرکات و واکنش‌های او را در بازی زیر نظر می‌گیرد، همان‌طور که گفته شد این سرویس تنها با بازی‌های تحت Universal Windows Platform کار می‌کند و به‌محض اینکه کاربر خطایی در بازی انجام داد، این عمل را تحت پیامی به استدیوی سازنده‌ی بازی می‌فرستد تا سازندگان بتوانند با ارائه‌ی آپدیت مشکلات بازی را برطرف کنند، یا اینکه کاربر خطاکار را از بازی محروم کنند.

Cuphead

مایکروسافت در توضیح این قابلیت آورده که این سرویس به‌خودی‌خود عملی انجام نخواهد داد و تنها نقش یک نظارت‌کننده و گزارش دهنده را خواهد داشت، این قابلیت برای این اضافه‌شده که تمامی کاربران به‌خصوص در بازی‌های آنلاین دارای سطح مساوی باشند و کسی نتواند با سود استفاده بر دیگران برتری یابد، مایکروسافت در خصوص حریم شخصی نیز توضیح داده که این اطلاعت حتی در اختیار این شرکت نیز قرار نمی‌گیرد و مستقیم به استدیوی سازنده‌ی بازی ارسال می‌شود.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Sina

    مهمان

    سلام
    ببخشید من ویندوز 10 دارم و از تو استیم بازی بلک اسکواد رو دانلود کردم اما وقت اون رو اجرا میکنم تا صفحه ی معرفی سازنده میاد. بعد هم میخواد بره تو منو صفحه سیاه میشه. لطفا کمکم کنید
    تمام سخت افزار های مورد نیاز رو دارم. رم:16 گرافیک: 8 گیگ AMD rx580 سی پی یو: i7 3.4 2600

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Sina

      پشتیبانی

      سلام
      در صفحه ی همان بازی پیام دهید
      سیستم و ویندوز و کارت گرافیک خود را آپدیت کنید