Call of Duty WW2
سعید ستایش

بتای بازی Call Of Duty: WWII به پایان رسید

سعید ستایش 14 شهریور 1396 2 دیدگاه
973 بازدید

بعد از حدود دو هفته بتای بازی مورد انتظار Call of Duty: WWII به پایان رسید و استدیوی Sledgehammer در بلاگ رسمی خود از تمامی طرفداران و کسانی که نسخه‌ی بتای بازی را تجربه کرده‌اند تشکر کرد، این استدیو در صحبت‌های خود آورده است که تعداد زیادی از بازیکنان بتای Call of Duty: WWII را تجربه کرده‌اند و ما تمامی نظرات و انتقادهای آن‌ها را شنیده و سعی می‌کنیم تا زمان انتشار بازی آن‌ها را رفع کنیم.

Sledgehammer در هنگام بتا امتیازات بخش چندنفری بازی را باز گذاشت که هر بازیکنی بتواند به آنچه می‌خواهد برسید، اما به نظر می‌رسد این استدیو قرار است در نسخه‌ی اصلی بازی سیستم امتیازدهی بخش آنلاین Call of Duty: WWII را محدود و قفل کند، این استدیو در توضیح اقدام خود آورده که از هواداران می‌خواهیم که به ما اعتماد کنند.

یکی دیگر از بخش‌هایی که استدیوی سازنده بازی قصد تغییر آن را دارد، نقشه‌ی Aachen است که بنا به گزارش کاربران دارای بخری ایرادات هست و استدیوی Sledgehammer می‌خواهد مشکلات این نقشه را تا زمان انتشار رفع کند.

همچنین استدیوی Sledgehammer اعلام کرده که تا زمان انتشار بازی آن‌ها چند اسلحه‌ی جدید به بازی اضافه می‌کنند و تغییراتی نیز به بخش موسیقی متن بازی می‌دهند.

بااینکه بتای بازی Call of Duty: WWII با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود، اما به نظر می‌رسد این بازی مورد استقبال کاربران و منتقدان قرارگرفته است، نسخه‌ی اصلی بازی Call of Duty: WWII در ماه نوامبر برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    afshin

    مهمان

    سلام
    برای بخش زامبی باید انلاین باشیم یا این بخش یصورت افلاین هست؟؟
    این سوال رو بخاطر این میپرسم چون وقتی روی بخش زامبی میزنم از بازی میاد بیرون
    ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به afshin

      پشتیبانی

      فقط آنلاینه و مخصوص کسانی که سی دی کی اورجینال بازی رو تهیه کردن.