ARK Survival Evolved
سعید ستایش

محتوای اضافی بازی ARK: Survival Evolved به زودی عرضه می شود

سعید ستایش 12 شهریور 1396 بدون دیدگاه
720 بازدید

بازی Ark: Survival Evolved پس از دو سال که در حالت Early Access بود در این هفته منتشر شد و توانست بازخوردهای نسبتاً خوبی را نیز از سوی منتقدان و بازیکنان دریافت کند. Ark: Survival Evolved دارای سیر داستانی نیست و شما در بازی کنترل شخصیتی را به عهده‌دارید که در عصر دایناسورها زندگی می‌کند و شما باید بتوانید در این فضای خطرناک به بقا بپردازید.

بااینکه مدت‌زمان زیادی از انتشار این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی نگذشته، اما به‌تازگی سازندگان این بازی اعلام کرده‌اند که به‌زودی یک پک که شامل محتوای اضافی می‌شود برای Ark: Survival Evolved منتشر می‌شود. این محتوای اضافه که شامل برخی ویژگی‌های جدید برای دایناسورهای می‌شود در ماه اکتبر به‌صورت هم‌زمان برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت. کسانی که نسخه‌ی Explorer’s Edition بازی را خریداری کرده‌اند این محتوای اضافه را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد و دیگر بازیکنان برای تجربه‌ی این پک باید 20 دلار بپردازند.

سازندگان Ark: Survival Evolved به‌تازگی اطلاعاتی از پک دوم این بازی را نیز در اختیار کاربران قرار داده‌اند، محتوای اضافه‌ی شماره 2 این بازی قرار است دارای یک نقشه‌ی صحرایی جدید، 50 آیتم جدید و دایناسورهای جدید باشد، هنوز تاریخی از انتشار پک دوم در دسترس نیست اما پیش‌بینی می‌شود این پک چند ماه پس از پک شماره‌ی یک در دسترس قرار گیرد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.