دانلود بازی Starcraft II Legacy of the Void برای PC,دانلود بازی Starcraft II برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Starcraft II, دانلود بازی Starcraft II
دانلود بازی Starcraft II Legacy of the Void برای PC,دانلود بازی Starcraft II برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Starcraft II, دانلود بازی Starcraft II پارسی گیم

دانلود بازی Starcraft II Legacy of the Void برای PC

پارسی گیم 12 تیر 1395 40 دیدگاه
36,546 بازدید

دانلود بازی Starcraft II Legacy of the Void برای کامپیوتر

پس از چند سال شاهد عنوان و نسخه جديدي از بازي محبوب و قابل ستايش Star Craft، با عنوان StarCraft II: Legacy of the Void هستیم كه توسط شركت بزرگ و پر افتخار Blizzard توسعه داده می شود. شايد خيلي از پلير ها نام شركت بزرگ بيليزارد با سری بازی‌های Warcraft بشناسید كه مدتي قبل نیز علاوه بر صنعت بازی سازی، به حوزه‌ی سینما نیز ورود داشت و از عناوین خود فیلم هیجان انگیزی تولید کرد. اين شركت همواره تلاش كرده است تا در صنعت بازی‌های استراتژيك حرف اول را بزند و پيشگام باشد؛ که در سری بازی‌های استار كرفت شاهد اين موضوع بوده‌ایم.

در تمام دوران داستاني اين مجموعه ما با شخصیت‌ها و نژاد ها و وقايعي روبه رو شديم كه به شدت حماسي بودند و احساسات ما را به درد مياوردند. داستان و نحوه روايت اين اثر كمي متفاوت می‌باشد چرا كه داستاني علمي-تخيلي و فضايي را بيان می‌کند.بخش داستاني اين بازي بين ١٤تا١٥ساعت می‌باشد و سبك آن Real-time strategy می‌باشد. علاوه بر آن اين بازي به پرچم دار بازی‌های استراتژي در مسابقات جهاني تبدیل شده است.

در قسمت دوم اين مجموعه نسخه Wings of Liberty ما با نژاد Terran آشنا شديم و حقايقي جالبی را در مورد آن‌ها كشف كرديم و در Heart of the Swarm نیز شرايطي براي آشنایی و شناخت بهتر نژاد Zerg فراهم شد. در اين سري ما با نژاد جديدی آشنا خواهيم شد و اين نژاد كه با پيروي از بعضي پيش گويي هاي افسانه اي می‌خواهند به جنگ دشمن كنوني تمام نژاد ها بروند و از سياره خود دفاع كنند. نام اين نژاد Protoss است.

همچنين در اين عنوان شاهد عملكرد خيره كننده در بخش گيم پلي هستيم، زيرا بخش تك نفره و چندنفره کاملاً از هم مجزا و متفاوت بوده و با پرداختن به هر كدام حسابي ذوق زده خواهيد شد. همچنين پايگاه اصلي شما در بخش داستاني يك ناو فضايي است كه به شما، در مراحل بازي با به‌روزرسانی سلاح‌های شما و كمك رساني در مواقع بحرانی، به داد شما خواهد رسيد.

در وصف گرافيك و صداگذاري اين بازي بايد گفت كه در نسخه‌های قبلي به دليل محدودیت‌های مختلف، شاهد خروجي قابل رضايتي نبودیم اما به لطف فيلتر ها و اضافه كردن تكسچر ها، اين بازي به مرحله اي جديدی قدم گذاشته است. در کل گرافيك اين عنوان براي يك اثر ٢/٥بعدي کاملاً رضايت بخش و قابل قبول است. نورپردازي در بعضي مراحل و قسمت‌های آنلاین به حدي زيبا می‌شود كه حسي حماسي را القا می‌کند.

همچنين در بخش موسيقي می‌توان گفت هر ضعفي در دیالوگ‌ها باشد با موسيقي اين عنوان آن را فراموش خواهيد كرد. بايد گفت شنيدن موسيقي اين بازي هم خالي از لطف نيست، البته گاهي ضعف در بخش ديالوگ كمي باعث نارضایتی می‌شود.

به عنوان سخن آخر StarCraft II: Legacy of the Void حركتي نوين در سبك خود می‌باشد و با تمام قوا به پيش امده است، پس خود را از تجربه اين اثر زيبا برخوردار كنيد و لذت ببريد كه وقت خود را بيهوده تلف نکرده‌اید زيرا در هر نقطه موضوعي جديد در انتظار شماست.

هم اکنون می‌توانید این عنوان را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8 With DirectX 9.0c
CPU: Intel Core 2 Duo or AMD Athlon 64 X2 5600
RAM: 2 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 7600 GT or ATI Radeon HD 2600 XT or Intel HD Graphics 3000 or Better

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 64-bit
CPU: Intel Core i5 or AMD FX Series Processor or Better
RAM: 4 GB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 650 or AMD Radeon HD 7790 or Better

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 20.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 40 دیدگاه
  • Avatar

    فرشاد

    مهمان

    واسه من تصویر داره ولی صدا نداره چطوری درستش کنم لطفاً راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    فرشاد

    مهمان

    بازی صدا ندارد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مانی

    مهمان

    سلام وقت به خیر نسخه Starcraft 2 Nova Covert Ops کرک شده ؟ قسمتWings of Liberty ،تو Legacy of the Void آیا فرق کرده یا مثل 2010 ؟ ممنون میشم پاسخ بدید …

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مانی

    مهمان

    سلام وقت به خیر . این بازی پیش نیاز نداره ؟ یعنی اول باید starcraft 2: heart of the swarm نصب بشه و بعدش این نسخه Starcraft II Legacy of the Void ؟ داستانیه ؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 40 دیدگاه