Destiny 2
سعید ستایش

آپدیت 385.41 کارت گرافیک های انویدیا منتشر شد

سعید ستایش 5 شهریور 1396 3 دیدگاه
1,774 بازدید

کمپانی انویدیا به‌تازگی جدیدترین آپدیت گرافیکی خود را منتشر کرده، این آپدیت گرافیکی بیشتر به خاطر بتای بازی Destiny 2 عرضه‌شده است و بروی بهینه‌سازی کارت گرافیک برای این بازی تمرکز دارد. آپدیت گرافیکی 385.41 هم‌زمان برای کارت‌های معمولی و سری گیم انویدیا عرضه‌شده، کاری که تابه‌حال انجام‌نشده بود، درگذشته کمپانی انویدیا تنها تمرکز خود را بر روی یکی از این مجموعه‌ها می‌گذاشت و آپدیت گرافیکی هرکدام را بافاصله‌ی زمانی مشخصی منتشر می‌کرد.

این آپدیت گرافیکی علاوه بر بهینه‌سازی کارت گرافیک برای بازی Destiny 2 بر روی چند بازی دیگر نیز تمرکز دارد، ازجمله این بازی‌ها می‌توان به Survival Evolved، Destiny 2، Faith of Danschant، Lawbreakers و F1 2017 اشاره کرد. این آپدیت گرافیکی همچنین یک پروفایل جدید به فناوری 3D Vision اضافه می‌کند که مخصوص بازی Pro Evolution Soccer 2018 ایجادشده است.

به نظر می‌رسد که مهندسان شرکت انویدیا مدت‌زمان زیادی را برای ساخت و بهینه‌سازی این آپدیت برای بازی‌های صرف کرده‌اند تا بازیکنان بتوانند بهترین کارایی را از کارت گرافیک خود در هنگام انجام بازی‌ها بگیرند. از دیگر ویژگی‌های آپدیت 385.41 می‌توان به رفع افت فریم شدید کارت‌های GTX 970 در هنگام اجرای بازی Legbreakers اشاره کرد. شما هم‌اکنون می‌توانید این آپدیت گرافیکی را که حجمی حدود 463 مگابایت دارد دریافت کنید.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    این اپدیت دقیقا کی میاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پویا

    مهمان

    پس کجاست این آپديت؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به پویا

      مدیر سایت

      سلام دوست عزیز
      بزودی داخل سایت برای دانلود قرار میگیرد.