Windows-10-Game Mode
سعید ستایش

دسترسی به ویژگی Game Mode ویندوز 10 آسان تر خواهد شد

سعید ستایش 17 مرداد 1396 بدون دیدگاه
1,222 بازدید

چندی پیش بود که مایکروسافت ویژگی Game Mode را به ویندوز 10 اضافه کرد، حالت Game Mode یکی از مفیدترین و پراستفاده‌ترین ابزارهای ویندوز 10 در چند وقت اخیر بوده است. این ویژگی در هنگام اجرای بازی‌ها با محدود کردن هسته‌ی سیستم‌عامل و دسترسی مستقیم بازی به سخت و افزار و همچنین با بستن برنامه‌هایی که در پس‌زمینه در حال اجرا هستند، باعث بهبود در اجرا و فریم ریت بازی‌ها می‌شود.

Forza Horizon 3 PC

یکی از مشکلاتی که کاربران بعد از اضافه شدن حالت Game Mode به ویندوز 10 با آن روبه‌رو بودن، فعال‌سازی دشوار و زمان‌گیر این ابزار بود، حال مایکروسافت در بلاگ رسمی خود اعلام کرده که در آپدیت بعدی ویندوز 10 این مشکل رفع می‌شود و کاربران می‌توانند به‌راحتی به این ویژگی دسترسی داشته باشند، همچنین مایکروسافت اعلام کرده که در آپدیت جدید ویندوز 10 قابلیت‌های جدید و کارآمدی به بخش Game Bar ویندوز 10 اضافه خواهد شد، از این ویژگی‌های جدید می‌توان به امکان سویچ کردن راحت‌تر و تغییرات در بخش صدا اشاره کرد.

مایکروسافت تمامی تمرکز خود را بر روی ویندوز 10 گذاشته و با اضافه کردن ویژگی‌های منحصربه‌فرد قصد جذب کردن جامعه‌ی گیمر را هم دارد. شما هم‌اکنون می‌توانید با آپدیت کردن ویندوز 10 خود به آخرین نسخه از ویژگی Game Mode استفاده کنید.

منبع : GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.