Death Stranding
سعید ستایش

کوجیما پروداکشنز از چگونگی خلق سیستم مِه در عنوان Death Stranding سخن می‌گوید

سعید ستایش 17 مرداد 1396 بدون دیدگاه
1,183 بازدید

Kojima بعد جدایی از Konami در حال ساخت بازی جدید خود به نام Death Stranding است، این بازی پس از معرفی و پخش شدن دو تریلر از آن به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های چند سال اخیر صنعت گیم تبدیل شد. Kojima که در سری محبوب و دوست‌داشتنی Metal Gear را در کارنامه خود دارد، اخیراً درباره‌ی گرافیک بازی Death Stranding صحبت کرده و از آن به‌عنوان یک بازی دارای ‘مه زیبا’ یادکرده است.

در این توضیحات آمده که بازی Death Stranding از موتور بازی‌سازی استدیوی Guerrilla Games که در ساخت بازی Horizon: Zero Dawn نیز استفاده‌شده بود استفاده می‌کند. بازی Horizon: Zero Dawn به لطف موتور گرافیکی Decima Engine توانست طراحی هنری خیره‌کننده و بافت‌های بسیار عمیق و پر جزئیاتی را به نمایش بگذارد، برای همین شرکت Kojima Productions تصمیم گرفته از این موتور برای خلق بازی خود استفاده کند.

 

سازندگان موتور Decima به‌تازگی تغییراتی در این موتور به وجود آورده‌اند که باعث خلق مه‌هایی زیباتر و واقع‌گرایانه‌تر می‌شود، تقریباً تمامی موتورهای بازی‌سازی برای خلق مه از سیستمی مشابه به نام پراکندگی اتمسفر استفاده می‌کنند، اما موتور Decima با سیستم جدید خود باعث هر چه واقع‌گرایانه‌تر شدن محیط و مه‌های بازی می‌شود.
همچنین این موتور قابلیت‌های دیگری نیز مانند امکان شبیه‌سازی حرکات با استفاده از حس‌گر را نیز دارد که در ساخت Death Stranding از آن‌ها استفاده خواهد شد.

انتظار می‌رود بازی Death Stranding در سال 2018 یا 2019 برای کنسول PS4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

منبع : GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.