دانلود بازی Black the Fall برای PC
دانلود بازی Black the Fall برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Black the Fall برای PC

پارسی گیم 2 مرداد 1396 بدون دیدگاه
12,559 بازدید

دانلود بازی Black the Fall برای کامپیوتر

Black The Fall یکی از بازی‌های مستقل و خوش‌ساخت محسوب می‌شود که توسط استدیوی Sand Sailor Studio طراحی و به‌صورت انحصاری برای کامپیوترهای شخصی منتشرشده است. Black The Fall پس از انتشار توانست باگیم پلی و داستان تاریک خود به محبوبیت بسیار بالایی در Steam دست پیدا کند و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های مستقل سال این سرویس شود به‌علاوه اینکه Black The Fall از سوی منتقدان نیز موردستایش قرار گرفت و توانست نمرات و نقدهای بسیار خوبی از سوی آنان دریافت کند.

داستان Black The Fall در مورد یک پیرمرد مکانیک است که در یک جامعه‌ی کمونیستی زندگی می‌کند، بدی حکومت‌های کمونیستی این است که تاریخ‌مصرف دارند و بالاخره یک روز توسط مردم سرکوب و نابود می‌شوند، شما در نقش این پیرمرد مکانیک که از زندگی در ظلم و تاریکی خسته شده است باید به حیات این حکومت پایان دهید تا دوباره شادی و روشنایی به زندگی شما و مردم کشورتان برگردد، اما کار شما آسان نیست و شما در این راه با موانع و مشکلات زیادی روبه‌رو خواهید شما که باید بتوانید از پس آن‌ها برآیید.

گیم پلی Black The Fall به‌صورت معمایی و حل پازل است و از این لحاظ شباهت بسیار زیادی به بازی‌هایی مانند Limbo و Inside دارد، البته این نکته را نیز باید خاطرنشان کرد که معماهای Black The Fall بسیار سخت‌تر و چالش‌برانگیزتر از بازی‌های نام‌برده شده هستند و به‌راحتی نمی‌توانید از پس آن‌ها برآیید، حل کردن این معما هم مستلزم زمان و صبر است.

ازلحاظ گرافیک Black The Fall به‌خصوص درزمینهٔ گرافیک هنری یک شاهکار به‌حساب می‌آید، اتمسفر و فضای بازی آن‌قدر خوب طراحی‌شده‌اند که شما سایه‌ی یک حکومت دیکتاتوری را همیشه بر روی بازی احساس خواهید کرد این گرافیک دوست‌داشتنی را صداگذاری بی‌نقص بازی کامل کرده است که با سخن‌رانی‌هایی که در پس‌زمینه بازی پخش می‌شود احساس دلهره و استرس را به‌خوبی به بازیکن انتقال می‌دهد.

اگر به بازی‌های معمایی و حل پازل علاقه دارید، Black The Fall یک بازی بی‌نقص در این ژانر است که باگیم پلی، داستان و گرافیک فوق‌العاده‌اش می‌تواند شمارا جلوی کامپیوترتان میخکوب کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel Core2 Duo E8400, 3.0 GHz / AMD Phenom II X4 940, 3.0 GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 550 Ti, 1 GB / Radeon R7 250, 1 GB
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel i7 920 @ 2.7 GHz, AMD Phenom II 945 @ 3.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 680, AMD Radeon R9-280X
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.