دانلود بازی Football Manager 2017 برای PC
دانلود بازی Football Manager 2017 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Football Manager 2017 برای PC

پارسی گیم 7 تیر 1396 1 دیدگاه
7,700 بازدید

دانلود بازی Football Manager 2017 برای کامپیوتر

چند سالی هست که به‌صورت سالانه شاهد عرضه سری بازی‌های Football Manager از سوی استدیوی Sports Interactive هستیم، سری بازی که در جهان دارای طرفداران بی‌شماری است و در بخش آنلاین خود حدود 40 میلیون کاربر دارد! جدیدترین نسخه از این بازی شبیه‌ساز مربی‌گری فوتبال یعنی Football Manager 2017 به‌تازگی منتشرشده و با اضافه کردن بخش‌های جدید و بهبود بخشیدن اتمسفر و فضای مربی‌گری توانسته بار دیگر خود را به عنوان یک شبیه‌ساز خوب فوتبال مطرح کند و همچنین سود خوبی نیز برای استدیوی سازنده خود به ارمغان بیاورد.

شما در Football Manager 2017 می‌توانید از بین 40 تیمی که در بازی وجود دارد یکی را به دلخواه انتخاب کنید و مربی‌گری آن را بر عهده بگیرید، وظیفه شما در بازی این است که تیم خود در جدول لیگ بالا برده و به قهرمانی برسانید، همچنین می‌توانید در جام حذفی و تورنمنت‌های معتبر دیگر شرکت کرده و در آن‌ها نیز به قهرمانی برسید، شما در بازی امکان خرید بازیکن، خرید ورزشگاه، شخصی‌سازی لباس تیمتان، گرفتن مربی بدن ساز، دکتر، گرفتن اسپانسر برای تیمتان و هر اتفاقی دیگری که در دنیای واقعی فوتبال می‌افتد را دارید.

شما در Football Manager 2017 امکان بازی کردن و کنترل بازیکنان را ندارید و فقط از بیرون می‌توانید به بازیکنان نگاه کرده و آن‌ها را تعویض کنید. گیم پلی Football Manager 2017 بسیار گسترده و واقع‌گرایانه هست به این صورت که هر چالشی که در دنیای واقعی یک مربی به آن روبه‌رو است در بازی شبیه‌سازی‌شده است.

Football Manager 2017 دارای گرافیک منحصربه‌فردی نیست و همه‌چیز در بازی به‌صورت صفحات قرارداد و نوشته‌ها است، در هنگام تماشای بازی نیز کیفیت بازیکنان و ورزشگاه بالا نیست و گرافیک نسل ششمی دارد، البته گرافیک نسخه ضعف بازی محسوب نمی‌شود چون Football Manager 2017 یک بازی گرافیک محور نیست و تمام تمرکز بازی بر روی گیم پلی و واقع‌گرایانه نشان دادن آن است.

اگر از طرفداران ورزش محبوب فوتبال هستید و همچنین به مربی‌گری تیم های فوتبال علاقه دارید،Football Manager 2017 بهترین شبیه ساز ممکن در این زمینه است و می‌تواند تمام خواسته‌های شما را برآورده کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista (SP2), 7 (SP1), 8, 8.1, 10 (1607) – 64-bit or 32-bit
Processor: Intel Pentium 4, Intel Core or AMD Athlon – 2.2 GHz +
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel GMA X3100, NVIDIA GeForce 8600M GT or AMD/ATI Mobility Radeon HD 2400 – 256MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.56 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    moein

    مهمان

    ببخشید بازیکنان واقعی هستن مصل مسی یا رونالدو

    پاسخ دهید