تحلیل کنفرانس بتسدا در E3 2017
Avatar

تحلیل کنفرانس بتسدا در E3 2017

پوریا رستمی 23 خرداد 1396 بدون دیدگاه
1,053 بازدید

پس از الکترونیک‌آرتز و مایکروسافت نوبت به کمپانی محبوب بتسدا رسید تا کنفرانس خبری خود در مراسم E3 2017 را برگزار کند. خوشبختانه در طی این کنفرانس شاهد عملکرد بسیار خوب این کمپانی بودیم. در ادامه با بررسی و تحلیل این کنفرانس همراه ما باشید.

کنفرانس بتسدا در E3 امسال با معرفی نسخه‌های واقعیت مجازی دو بازی هیجان‌انگیز Doom و Fallout 4 آغاز شد. هر دو بازی ضمن پایبندی به المان‌های پایه‌ای گیم‌پلی در نسخه‌ی واقعیت مجازی خود، تجربه‌ای کاملاً متفاوت را برای گیمرها رغم خواهند زد. همچنین قابل ذکر است این دو بازی منحصراً برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive منتشر خواهند شد. طبق اطلاعاتی که در کنفرانس بتسدا ارائه شد، هر دو بازی در ماه اکتبر سال جاری عرضه می‌شوند. تریلر گیم‌پلی و ویژگی‌های این دو بازی را می‌توانید از وب‌سایت پارسی گیم مشاهده و دانلود کنید.

پس از Doom Vr و Fallout Vr نوبت به رونمایی از سرویس Creation Club رسید تا هیجان بیش‌ازپیش به رگ افراد حاضر در کنفرانس تزریق شود. این سرویس که به طور رسمی در تابستان سال جاری برای پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی راه اندازی خواهد شد، این امکان را به گیمر‌ها می‌دهد تا به صورت مستقیم و آنی جدیدترین مادها و محتویات اضافه‌ای که برای دو عنوان اسکایریم و فال‌اوت 4 توسط خود بستدا و کاربران ساخته‌شده‌اند را دریافت کنند. در ضمن قابل‌ذکر است مادهایی که از این سرویس ارائه می‌شوند به طور کامل با لایه‌های مختلف بازی شما سازگاری دارند.

در جریان کنفرانس بتسدا، تریلر جدیدی نیز از گیم‌پلی بازی مولتی‌پلیر جدید این شرکت Quake Champions، به‌ نمایش گذاشته شد. طبق گفته‌های بستدا این بازی دنیای Esport را مورد هدف خود قرار داده است.

 

در ادامه‌ی کنفرانس شاهد رونمایی از نسخه‌ی دوم بازی ترسناک The Evil Within هم بودیم. به‌مانند نسخه‌ی پیشین کارگردانی این بازی همچنان بر عهده‌ی شینجی میکامی است. در طول معرفی بازی تریلری نیز از این عنوان به نمایش گذاشته شد که در آن می‌توانستیم صحنه‌هایی از گیم‌پلی آن را تماشا کنیم. با توجه به اطلاعاتی که بتسدا در کنفرانس خود ارائه داد این بازی در تاریخ 13 اکتبر برای پلتفرم‌های اصلی عرضه خواهد شد.

همچنین بتسدا در خلال کنفرانس خود از نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی اسکاریم هم رونمایی کرد. این نسخه از بازی علاوه بر بهینه‌سازی‌های صورت گرفته قابلیت‌های جدیدی را در خود جای داده است که هر کدام می‌توانند با ترکیب ویژگی‌های سوییچ مانند جوی‌کان‌ها تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای را برای گیمر به‌ ارمغان بیاورند. همچنین ویژگی آمیبو نیز برای طرفداران در نظر گرفته شده است.

بسته الحاقی جدیدی از بازی Dishonored 2 تحت عنوان Death Of Outsider معرفی شد. این DLC به صورت مستقل از بازی اصلی و به قیمت 29 دلار هم‌اکنون از استیم برای کاربران ویندوز قابل پیش خرید است. قابل ذکر است با توجه به گفته‌ی بتسدا در تاریخ 15 سپتامبر شاهد انتشار این DLC برای پلتفرم‌های اصلی خواهیم بود.

اما بهترین نمایش بتسدا در کنفرانس دیشب را باید به رونمایی از نسخه‌ی دوم بازی Wolfenstein اختصاص داد. نسخه‌ی دوم این بازی که تحت عنوان The New Colossus معرفی شد، همانند نسخه‌ی اولش سرتاسر پر از هیجان است. از طرفی دیگر جلوه‌های بصری فوق‌‌العاده‌ای نیز برای آن طراحی‌شده‌اند. با توجه به اعلام بتسدا این عنوان در تاریخ 5 آبان سال جاری برای سه پلتفرم Pc و اکس‌باکس وان و پلی‌اشتیشن 4 منتشر خواهد شد.

در نهایت کنفرانس خبری کمپانی بتسدا با معرفی دو بسته‌ی الحاقی جدید از The Elder Scrolls Online به اتمام رسید. بسته‌های جدید با نام‌های Clockword City و The Hornes Of The Witch در انتهای سال جاری میلادی عرضه خواهند شد. از طرفی دیگر بتسدا ضمن ارائه آمار تعداد بازیکن‌های این بازی اشاره‌ای هم به جدیدترین DLC منتشرشده‌اش یعنی Morowind داشت.

کنفرانس بتسدا در E3 امسال هر آن چیزی را که انتظار داشتیم بر آورده کرد، کنفرانس از همان ابتدا هیجان‌انگیز شروع شد و هیجان‌انگیزتر به پایان رسید. مطمئناً تا به اینجای کار بتسدا در جایگاه بهترین کنفرانس E3 امسال قرار گرفته است. حال باید دید کنفرانس‌های پیش رو چگونه پیش می‌روند.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.