دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt برای PC,دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی The Witcher 3 Wild Hunt, دانلود آپدیت
دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt برای PC,دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی The Witcher 3 Wild Hunt, دانلود آپدیت پارسی گیم

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt Complete Edition برای PC

پارسی گیم 23 آذر 1401 686 دیدگاه
393,097 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt Complete Edition برای کامپیوتر

برخی از بازی‌های ویدیویی به‌قدری داستان جذاب و عمیقی را روایت می‌کنند و کاراکترهایی دوست‌داشتنی و به‌یادماندنی داخلشان دارند که دست کمی از فیلم‌ها و کتاب‌های معروف نداشته و تا مدت‌ها در ذهن مخاطب باقی خواهند ماند. هرچند تعداد این بازی‌ها کم است اما حضورشان می‌تواند به بسیاری نشان دهد که گاهی صنعت بازی‌های ویدیویی دست کمی از هنر ندارد و شاهکارهای موجود در آن تا چه اندازه می‌توانند محبوب و پرطرفدار شوند.

یکی از جذاب‌ترین روایت‌های داستانی در بازی‌های ویدیویی را می‌توانید در سه‌گانه The Witcher از استودیو CD Projekt Red پیدا کنید. این سه بازی ماجراهای شخصیتی به اسم Geralt of Rivia را در یک دنیای فانتزی و مملو از موجودات افسانه‌ای و جادویی دنبال می‌کند. بازی The Witcher 3 Wild Hunt آخرین شماره از این سه‌گانه بوده که علاوه بر تغییر سبک بازی و بهبود گرافیک، بخش داستانی جذابش را به سرانجام رسانده و بازیکن در تعیین سرنوشت کاراکترهایش نقش مهمی بازی خواهد کرد.

دنیایی وسیع در سبک جهان‌باز

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt برای PCاولین تغییر بزرگ بازی The Witcher 3 Wild Hunt نسبت به شماره‌های قبلی، تبدیل‌شدنش به یک بازی جهان‌باز با نقشه وسیع بوده که آزادی عمل زیادی در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. هر دو شماره قبلی سری The Witcher روندی خطی داشتند و آزادی عمل بازیکن صرفاً در تصمیم‌گیری و انتخاب دیالوگ‌ها پیاده‌سازی شده بود. نقشه بازی ویچر ۳ از همان ابتدا شما را به دلیل وسعتش متحیر می‌کند. اینجا با یکی از بزرگ‌ترین نقشه‌های بازی‌های جهان‌باز روبه‌رو هستید، نقشه‌ای که 1. 5 برابر از نقشه بازی GTA V بزرگ‌تر است!

این دنیای بزرگ پویا و مملو از محتوای سرگرم‌کننده بوده و در جای‌جای آن می‌توانید ماجراجویی‌های متنوعی را تجربه کنید. به‌جز مأموریت‌های اصلی که مربوط به داستان بازی هستند، فعالیت‌های فرعی بسیاری را می‌توانید داخل بازی انجام دهید که هرکدام به‌نوعی در سرنوشت سرزمین تأثیرگذار هستند. شاید بخواهید به یکی از رهبران منطقه کمک کنید که از ماجرای کشته شدن نوزادش و فرار همسرش عبور کند و یا مردم یک روستا را از شر هیولایی ترسناک نجات دهید، به مردی کمک کنید تا معشوقه‌اش را به خود جذب کند و…. تنوع این سبک از مأموریت‌ها و تعامل شما با مردم سرزمین به‌قدری زیاد بوده که خود لایق یک بازی ویدیویی مستقل است.

داستانی عمیق، شخصیت‌پردازی مناسب و گیم پلی جذاب

مهم‌ترین جنبه بازی ویچر ۳ که آن را به یک شاهکار تبدیل کرده، روایت داستانی پرعمق و متفاوتش است که طی آن بازیکن کاملاً درگیر دغدغه‌های کاراکترها می‌شود. تمامی شخصیت‌های اصلی و فرعی صداگذاری خوبی شده‌اند و شخصیتی عمیق دارند. داستان پس‌زمینه هر کاراکتر تعامل شما با او را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نکته دیگر شاخه‌ای بودن داستان بازی و اهمیت تصمیم‌های بازیکن در روند روایتش بوده که عناصر نقش‌آفرینی The Witcher 3 Wild Hunt را قدرتمندتر کرده است. بسیاری از تصمیم‌های شما در قالب کاراکتر Geralt عواقب مهمی دارند و گاهی سرنوشت یک فرد را به‌طور کامل عوض خواهند کرد. مجموعه‌ای از این تصمیم‌ها و انتخاب‌ها در لحظات انتهایی داستان، پایان بازی را رقم خواهند زد. پایان‌های متفاوتی برای بازی ویچر ۳ وجود داشته که برخی از آن‌ها بسیار تاریک و غم‌انگیز هستند. بازیکن باید بداند که در این بازی، هر تصمیم اشتباه ممکن است عاقبتی شوم برای کاراکترهای موردعلاقه‌اش داشته باشد.

از لحاظ گیم پلی با یک بازی نقش‌آفرینی کامل با مبارزاتی جذاب و مهیج روبه‌رو هستید. Geralt به دو شمشیر دسترسی داشته که یکی از نقره ساخته شده و برای مبارزه با هیولاها است و دیگری فولادی بوده و برای انسان‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر این زره‌های متنوعی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد می‌توانید برای او پیدا کرده و یا بسازید.

به‌جز تجهیزات و سلاح‌ها، Geralt قابلیت‌هایی داشته که با افزایش سطح Level به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کند. این قابلیت‌ها در کلاس‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند. برای مثال می‌توانید مهارت ساخت در معجون‌ها را افزایش دهید، یا قدرت‌های جادویی خود را تقویت کنید و یا صرفاً به مبارزات و شمشیر زدن تمرکز داشته باشید. آزادی عمل شما در قوی کردن و ساخت کاراکتر اصلی نیز بسیار زیاد است.

گیم پلی بازی تلفیقی از مبارزات لحظه‌ای اکشن و سریع با انسان‌ها و هیولاها و موجودات غول‌پیکر، گشت‌وگذار و پیدا کردن گنجینه‌های مخفی و تعامل با سایر مردم و انتخاب دیالوگ‌ها است. هرکدام از این عناصر عمق زیادی داشته و می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارند. شما اگر بخواهید تمام محتوای این بازی جذاب را تجربه کنید بیش از 100 ساعت باید روی آن وقت صرف کنید که عدد حیرت‌انگیزی برای یک بازی ویدیویی محسوب می‌شود.

جهشی بزرگ در بخش گرافیک بازی The Witcher 3

بازی The Witcher 3 Wild Hunt هنوز هم یکی از شاهکارهای گرافیکی در صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. نورپردازی‌ها، کیفیت بافت‌ها و انیمیشن‌های حرکتی و صورت تمامی کاراکترها به شکلی زیبا و واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند. علاوه بر این چرخه روز و شب در نقشه، تغییرات آب و هوایی مانند طوفان و باران هرکدام زیبا و چشم‌نواز تأثیر خود را روی محیط می‌گذارند. حضور فیزیک واقع‌گرایانه در بازی و همچنین توجه به جزییات از دیگر ویژگی‌های مثبتش است. برای مثال حرکت باد به زیبایی شاخه‌های درختان و یا اشیاء آویزان را تکان می‌دهد، حرکت کردن در آب موج‌های زیبایی روی آن ایجاد کرده و اثر جادوهای مختلف Geralt نیز روی آن منحصربه‌فرد است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Assassin’s Creed Valhalla و The Elder Scrolls Skyrim را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 / 8.1
Processor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 660 / AMD GPU Radeon HD 7870
Hard Drive: 35 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 / 8.1
Processor: Intel CPU Core i7 3770 3.4 GHz / AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 770 / AMD GPU Radeon R9 290
Hard Drive: 35 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 83.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.9 از میانگین رای 211 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی The Witcher 3 Wild Hunt نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی The Witcher 3 Wild Hunt کرک شده است ؟

بله بازی The Witcher 3 Wild Hunt کرک شده است.

۲
حجم بازی The Witcher 3 Wild Hunt برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی The Witcher 3 Wild Hunt برای کامپیوتر 35 گیگابایت است. البته نسخه های فشرده ی این بازی مانند FitGirl با حجم کمتری هم قابل دسترس هستند.

۳
آیا سیستم من بازی The Witcher 3 Wild Hunt را اجرا می کند ؟

برای اجرای The Witcher 3 Wild Hunt شما نیاز به ویندوز 7 نسخه 64 بیت، حداقل 6 گیگابایت رم، پردازنده Intel CPU Core i5-2500K یا AMD CPU Phenom II X4 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک Nvidia GPU GeForce GTX 660 یا AMD GPU Radeon HD 7870 هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 35 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Witcher 3 Wild Hunt را بررسی کنید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 686 دیدگاه
  • Avatar

    random guy

    مهمان

    ادمین حداقل دایرکت لینک هارو تو تلگرام بزار

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 686 دیدگاه