پارسی گیم

دانلود بازی Deadheads برای اندروید 

پارسی گیم 2 خرداد 1396 بدون دیدگاه
2,046 بازدید

دانلود بازی Deadheads برای اندروید

بازی‌های سبک اکشن بی شک یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین گیم پلی‌ها را با خود به همراه دارند. این گونه بازی‌ها با وجود مراحل تا حدودی سخت و زیبا توانسته‌اند افراد بسیاری را به این دسته جذب نمایند. بازی جدید و زیبای Deadheads نیز در همین سبک قرار داده شده و توسط تیم خوب و حرفه‌ای Cmune طراحی و در مارکت های مختلف برای دریافت منتشر شده است. با دیدن تصاویر بازی پی به بالا بودن گرافیک آن خواهید برد. موتوری که این بازی را با آن طراحی کرده‌اند توانسته از پس رندر های مختلف و همچنین طراحی و تنظیم جزئیات به خوبی برآید.

هر آنچه قبل از دانلود بازی Deadheads باید بدانید

بازی به صورتی طراحی شده است تا شما بتوانید به راحتی به با دوستان خود در گروه‌های 4 نفره رو در روی هم به نبردهای لذت بخش بپردازید. و یا آنکه به تنهایی در جلوی دشمنان ظاهر شده و آن‌ها را به خاک و خون کشید. وجود سلاح‌های قوی که می‌توانند در برابر دشمنان به خوبی شما را پشتیبانی کنند توانسته بازی را جذاب‌تر نیز کند. لوکیشن های مختلف برای بازی و مراحل متنوع همراه با جزئیات مناسب می‌تواند شما را برای ادامه بازی مشتاق‌تر از پیش کند. وجود 4 حالت مختلف Team Deathmatch، Elimination، Infected و Mayhem که هر کدام دارای داستان خود هستند می‌تواند برای مدت‌ها شما درگیر این بازی مهیج کند. در بازی شاهد اسکین های زیبایی خواهید بود که می‌توانید آن‌ها را برای سلاح و شخصیت‌های خود جمع آوری و استفاده نمایید. کنترلر های بازی بسیار مناسب و در مکانی عالی قرار داده شده‌اند تا به راحتی بتوانید شلیک کرده و حرکت کنید. موسیقی‌های متن بازی بسیار جذاب و مهیج ساخته شده‌اند.

ویژگی های کلیدی بازی Deadheads

  1. نبرد به صورت Real-time
  2. بازی در 4 حالت مختلف
  3. امکان بازی به صورت گروه های 4 نفره
  4. لوکیشن های متنوع
  5. سلاح هیا قوی و قابل ارتقا
  6. گیم پلی سرگرم کننده و ساده
  7. گرافیک بالا همرا با جزئیات مناسب

بازی Deadheads هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Kill Shot Bravo و Bullet Force را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Deadheads برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Deadheads
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Cmune
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 346 مگابایت
  • نسخه : 1.3.3
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 346 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

آموزش نصب و اجرای بازی :

فایل apk به همراه دیتا بازی را دانلود نمایید. فایل apk را نصب و فایل zip دیتا را از حالت فشرده خارج سازید و پوشه ی com.cmune.deadheads را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی نمایید.

نسخه اندروید مورد نیاز : 5.0 و بالاتر

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.