مفهوم ساخت دنباله برای آثار سرگرمیمحور، به یک مفهوم معمول در دنیای سرگرمی بدل شده است و آثار بسیار کمی را پیدا می:نیم که در صورت موفقیت زیاد، دنباله جدیدی را دریافت نکنند. کافی است که نگاهی به فرنچایزهای بزرگ بیندازید تا به خوبی متوجه این موضوع بشوید. البته ساختن دنباله صرفا اتفاق بدی نیست و ...
اگر به تاریخچه صنعت گیم از دهه 80 تا امروز نگاه کنیم، متوجه میشویم که بازیها از سرگرمیهای بسیار بیگناهی که در ابتدا برای بچهها تولید میشدند، تبدیل به آثاری بسیار بزرگسالانه و بالغ شدهاند. بسیار از دوران پک من و ماریو دور شدهایم و شاهد این هستیم که بازیهای مدرن به موضوعات جدی و حتی ...
دانلود بازی Bulletstorm برای ایکس باکس 360 سال 2011 یک استدیو هلندی عنوانی منتشر که همه را شگفتزده کرد، یک بازی شوتر اول شخص سرعتی که پس از انتشار آن به راحتی میتوان دید بسیاری از المانهای آن در بازیهای امروزی مورد استفاده قرار گرفته است. استدیو People Can Fly با همکاری Epic Games با انتشار بازی Bulletstorm یا همان “طوفان ...
دانلود بازی Bulletstorm: Full Clip Edition برای کامپیوتر سال 2011 یک استدیو هلندی عنوانی منتشر که همه را شگفتزده کرد، یک بازی شوتر اول شخص سرعتی که پس از انتشار آن به راحتی میتوان دید بسیاری از المانهای آن در بازیهای امروزی مورد استفاده قرار گرفته است. استدیو People Can Fly با همکاری Epic Games با انتشار بازی Bulletstorm یا همان ...