دانلود بازی Starfighter Origins برای PC
دانلود بازی Starfighter Origins برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Starfighter Origins برای PC

پارسی گیم 15 تیر 1399 1 دیدگاه
8,129 بازدید

دانلود بازی Starfighter Origins برای کامپیوتر

Starfighter Origins یک بازی آنلاین مستقل در ژانر ماجرایی هست که به تازگی توسط استدیو Mad About Games ساخته و عرضه شده، داستان و سبک بازی نیز الهام گرفته از مجموعه‌ی محبوب جنگ ستارگان است.

بازی، داستان خاص و به خصوصی ندارد و وظیفه شما در Starfighter Origins این است که با دوستان (در بخش آنلاین) یا به صورت انفرادی به جستجو و اکتشاف سیاره‌های جدید بپردازید و در آنجا دشمنان و عواملی که برای آن سیاره خطرناک هستند را از بین ببرید. بازی از لحاظ محور کلی، شباهت‌های بسیاری به بازی نه‌چندان موفق NO MAN SKY دارد با این تفاوت که در اینجا بجای کشف و صلح باید به کشتار بپردازید!

گیم پلی Starfighter Origins در حد یک بازی مستقل کار شده یعنی اینکه، نه در بازی شاهد گیم پلی ضعیف و نه قوی هستیم؛ اما المان‌هایی که سازنده بازی برای گسترش بازی به کار برده به جذاب کردن این بخش کمک کرده است، مانند وجود سفینه‌های متنوع از 6 کلاس در بازی، درگیری‌های عظیم و گسترده در محیط بازی و مسائل فنی دیگری مانند پشتیبانی بازی از کنترلرها و زوایای مختلف دوربین که نسبت به سلیقه بازیکن قابل تنظیم است.

از لحاظ گرافیک نیز Starfighter Origins در حد یک بازی نسل هشتمی و شاهکار نیست، گرافیک فنی بازی مخصوصاً در بخش بافت‌ها و تکسچرها ضعیف کار شده، البته از یک بازی و استدیو مستقل توقع بیشتری نیز نباید داشت، اما گرافیک هنری بازی به خوبی کار شده، رنگ‌بندی‌ها، طراحی محیط‌های بازی و سیاره‌ها همگی چشم‌نواز می‌باشند. در کل گرافیک Starfighter Origins شما را ناامید نمی‌کند.

در کل Starfighter Origins یک بازی فوق‌العاده سرگرم‌کننده مخصوصاً برای کسانی که علاقه به ژانر ماجراجویی و کشف محیط‌های جدید دارند است که با گیم پلی و بخش آنلاین گسترده خود، می تواند ماه‌ها شما را سرگرم کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 – 10
Processor: i5/ i7 or similar AMD
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidea 960 or AMD Equivillant
DirectX: Version 11
Storage: 11 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: i7 Haswell/Skylake
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 10 series card or AMD
DirectX: Version 11
Storage: 11 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ازاد

    مهمان

    سلام این بازی به گیم پد نیاز داره یا نه

    پاسخ دهید