دانلود بازی 2Dark برای PC
دانلود بازی 2Dark برای PC پارسی گیم

دانلود بازی 2Dark برای PC

پارسی گیم 26 فروردین 1396 1 دیدگاه
13,557 بازدید

دانلود بازی 2Dark برای کامپیوتر

فردریک راینال دیزاینر فرانسوی در بیشتر از 2 دهه پیش کار خود را با ساخت سری Alone In The Dark آغاز کرد، او به‌سرعت توجه‌ها را به سمت خودش جلب کرد و ب فردی شناخته‌شده تبدیل شد. حالا پس از چند سال او بازی جدید خود را منتشر کرده و می‌توان گفت به هیچ اندازه در حد ساخته‌های قبلی وی نیست.

داستان در یک شهر کوچک به نام Gloomywood دنبال می‌شود (که همنام استدیو سازنده بازی نیز هست). شما در نقش کارآگاه اسمیت که همسر و فرزند خود را 7 سال قبل در این شهر از دست داد ، به این شهر بازمی‌گردید و سعی در حل معماهای این شهر تاریک هستید و متوجه می‌شوید که افراد دیوانه‌ای در این شهر وجود دارند کی سعی در کشتن کودکان دارند و شما باید سعی کنید آن‌ها را نجات دهید.
2Dark یک بازی 2.5 بعدی در سبک بقا/وحشت و مخفی‌کاری است. دوربین بازی به مخفی‌کاری بازی کمک شایانی کرده هرچند بعضی مواقع کمی آزاردهنده می‌شود ولی مناسب سبک بازی هست. در بازی کشتن دشمان ضروری نیست هرچند که لذت‌بخش است ولی بیشتر مراحل را می‌توان با مخفی‌کاری رد کرد. هرچند لول دیزاین بازی عادلانه نیست.

درباره گرافیک بازی نمی‌توان نکته خاصی گفت. با اینکه طراحی‌های هنری بازی جالب به نظر می‌رسند ولی بازی بیشتر در مکان‌های تاریک دنبال می‌شوند و نکته خاصی نمی‌توان در گرافیک فنی بازی یافت. هرچند که بعضی از انیمیشن‌های بازی خوب و جالب طراحی شده‌اند.

موسیقی بازی تقریباً با جو بازی هماهنگ هست، هرچند می‌توانست بهتر باشد زیرا در این ژانر بازی‌ها موسیقی و صداگذاری عامل مهمی به‌حساب می‌آید. یکی دیگر از مشکلات این بخش نیز صداگذاری کم شخصیت‌هاست که اگر بیشتر بود قطعاً به بازی کمک شایانی می‌کرد.

2Dark را نمی‌توان یک بازی به‌یادماندنی یا یک شاهکار قلمداد کرد، بلکه یک بازی که شاید فقط یک‌بار آن را بازی کنید و خسته شوید. آن بازی بیشتر به طرفداران این سبک پیشنهاد می‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 32-bit
Processor: Intel Core i3-530, 2.93 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GT 9800 / ATi Radeon HD 4870
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Yes

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3-4130, 3.2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 750 / ATi Radeon R7 260X
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Yes

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Hamed

    مهمان

    خیلی ممنون از زحماتتون. من کرک cpy رو داخل پوشه بازی ریختم ولی ارور unable initialize steamship میده. چکار کنم.

    پاسخ دهید