دانلود بازی Destiny برای PS4 + آپدیت ها
دانلود بازی Destiny برای PS4 + آپدیت ها پارسی گیم

دانلود بازی Destiny برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 25 فروردین 1396 1 دیدگاه
6,762 بازدید

دانلود بازی Destiny برای پلی استیشن 4

Destiny یک بازی آنلاین سوم شخص است که توسط Activision منتشرشده است، Destiny دارای ایده داستانی بسیار نو و جدید است اما فقط همین یک فاکتور کافی است که بازی تبدیل به یک اثر ماندگار شود؟ Destiny بازی است که بااینکه از پتانسیل فوق‌العاده بالایی برخوردار است اما تمامی ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن زیر سایه مشکلات گرافیکی آن گم می‌شوند. داستان بازی در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتاد زمانی که بیگانگان به زمین حمله کرده‌اند و شما باید مانع آن‌ها شوید و زمین را از دست آن‌ها نجات دهید. در بازی سه نژاد اصلی وجود دارد که هرکدام توانایی و خصوصیات منحصربه‌فرد خود را دارند و شما می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید و به جنگ و جدال با دیگر بازیکنان در محیط بازی بپردازید.

داستان بازی در آینده‌ای روایت می‌شود که در آن تمامی سیارات نابودشده‌اند و تنها یک سیاره برای سکونت باقی‌مانده و بیگانگان می‌خواهند آن سیاره را که تنها امید انسان برای ادامه حیات است از آن‌ها بگیرند شما باید با کمک دیگر بازیکنان به مبارزه با بیگانگان بپردازید و آن‌ها را از سیاره بیرون کنید، همان‌طور که اشاره شد در بازی سه نژاد مختلف بانام‌های Awoken (که همان فضایی‌ها هستند)، Humans (انسان‌ها)، Exo (ربات‌ها) وجود دارد که می‌توانید یک نژاد را به‌دلخواه انتخاب کنید.

گیم پلی بازی همانند دیگر بازی‌های سوم شخصی که توسط Activision منتشر می‌شود دارای میراث سری Call of Duty است و ویژگی‌های زیادی از این مجموعه دارد، حرکات سریع، دوندگی‌ها، هرج‌ومرج و پیش‌پرده‌های سینمایی مجموعه کلاف دیوتی در Destiny نیز به چشم می‌خورد فقط با این تفاوت که، در دنیایی آخر زمانی رخ می‌دهد و شامل عناصر آنلاین است.

بعد از انتشار بازی Destiny سازندگان سه عدد DLC با نام های The Dark Below Review، The Taken King Review، Rise of Iron Review برای بازی منتشر کردند که محتوای داستانی، سلاح و نقشه‌های جدید به بازی اضافه می‌کنند.

سازندگان بازی در بخش گرافیک سعی کرده‌اند از تمامی قدرت سخت‌افزاری نسل هشت استفاده نمایند و یک اثر حماسی تولید کنند و تا حدودی نیز موفق بوده‌اند، اما گرافیک هنری بازی و طراحی محیط بازی دارای ایراداتی است، بااینکه سازندگان، موقعیت خوبی برای به تصویر کشیدن مناظر خیره‌کننده‌ای از فضا و کهکشان داشتند ولی از آن به‌خوبی استفاده نکردند و در بازی شاهد محیط‌هایی بی‌روح و خسته‌کننده هستیم. گرافیک فنی بازی اما در حد خوبی کارشده و نمره قبولی را دریافت می‌کند.

صداگذاری بازی نیز در انفجارها، تیراندازی و مخصوصاً دیالوگ‌های حماسی بین کارکتر ها بسیار خوب کار شده است و کاملاً حس آخر زمانی بودن بازی را به شما منتقل می‌کند.

Destiny یک بازی آنلاین خوب و سرگرم‌کننده است که به عاشقان سری کالاف دیوتی که می‌خواهند دنیای این سری را در محیط دیگری به همراه دوستان خود تجربه کنند به شدت پیشنهاد می‌شود.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 18.2 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.3 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    شایسته

    مهمان

    سلام یک سوال حجم بازی چقدر است من اینترنتم 25 میگابایت بر هر ثانیه دانلود میکه چند ساعت طول میکشه دانلود شه ممنون از سایت عالیتوننننننننننننننننننننننننننننن

    پاسخ دهید