دانلود بازی Fallout 4 برای پلی استیشن 4
دانلود بازی Fallout 4 برای پلی استیشن 4 پارسی گیم

دانلود بازی Fallout 4 برای PS4

پارسی گیم 11 فروردین 1396 15 دیدگاه
8,674 بازدید

دانلود بازی Fallout 4 برای پلی استیشن 4

بازی Fallout 4 چندی پیش پس از حواشی بسیار و لبریز کردن صبر گیمر ها منتشر شد، تا باری دیگر لذت گردش در یک دنیای پساآخرالزمانی را به گیمر انتقال دهد. اولین نسخه از سری بازی‌های فال اوت در سال 1997 میلادی عرضه شد، اما چیزی نگذشت تا سال 2003 استدیو سازنده این عنوان یعنی به لک آیل منحل شد. با این حال بتسدا امتیاز سری بازی‌های Fallout را از این استدیو خرید و پس از گذشت حدود 4 سال نسخه سوم آن را عرضه کرد.

خوشبختانه Bethesda با ارائه این بازی نه تنها موفقیت‌های نسخه پیشین را حفظ کرد بلکه چهره‌ای دیگر از بازی‌های نقش آفرینی را به گیمر ها نشان داد. آخرین نسخه این سری چندی پیش منتشر و با بازخوردهای مثبت گیمر ها و منتقدین این حوزه روبرو شد. داستان فال اوت 4، از یک روایت بسیار متفاوت‌تر نسبت به قبل برخوردار است. این مؤلفه در برخی مقاطع از درون مایه‌های فلسفی نیز بهره‌مند است. در سال 1945 میلادی، سربازان آمریکایی دل‌خوش از اتمام جنگ جهانی اول و انفجارهای هیروشیما و ناکازاکی به خانه‌شان باز می‌گردند. این انفجارها تأثیرات بسیاری بر طرز تفکر مردم جهان نسبت به انرژی‌های اتمی داشتند، و پس از آن بسیاری از دولت مردان و دانشمندها سعی در نشان دادن وجهه خوب این انرژی داشتند.

بنا بر این پس از گذشت چندین سال و با آغاز قرن 21 میلادی این انرژی تبدیل به یک منبع نا متنهایی می‌شود، که از آن در ساخت خودروهای اتمی، ساخت روبات‌های هوشمند و… استفاده می‌شود. این رویای شیرین آمریکایی تا سال 2077 ادامه می‌یابد، تا اینکه تمام منابع انرژی مورد نیاز انسان‌ها رو به زوال می‌رود و همه کشورهای جهان درگیر جنگ می‌شوند. همه این عوامل باعث می‌شوند، تا یک انفجار اتمی عظیم در آمریکا رخ دهد. در پی این تمام کسانی که از دست این انفجار نجات یافته‌اند از جمله خود شما می‌بایست برای بقایتان تلاش کنید.

معمولاً هر بار که بتسدا دست به انتشار یک بازی نقش آفرینی جدید میزند، انقلابی در این سبک ایجاد می‌شود. نمونه این موضوع را می‌توان در بازی‌هایی چون اسکایریم مشاهده کرد. حال در این بازی نیز بتسدا به بهترین شکل عناصر گیم پلی را در کنار هم قرار داده تا شاهد اثری فوق‌العاده در این زمینه باشیم. از همان ابتدای بازی می‌تواند می‌توانید به صورت دلخواه چهره کاراکتر بازی را طراحی و جنسیت، سن و.. اش را انتخاب کنید. این آزادی عمل باعث شده تا شاهد شخصیت‌های بسیار جالبی از سوی گیمر های مخاطب این بازی باشیم. اولین چیزی که در گیم پلی این عنوان خود را نشان می‌دهد، سیستم مبارزات بازی است. خوشبختانه به لطف حضور تیم سازنده سری بازی Doom, سیستم مبارزات بازی آن خشکی نسخه سوم را در خود ندارند و دقیقاً آن حس هیجان را به گیمر القا می‌کنند. امکان تنظیم زاویه دوربین از اول شخص به سوم شخص در همه مقاطع بازی وجود دارد، البته زاویه شوم شخص بازی گاها در مراحل تیر اندازی دچار مشکل می‌شوند. هوش مصنوعی در این بازی فوق‌العاده است، دیگر مانند نسخه‌های پیشین دشمنانتان با روی باز به استقبال مرگ نمی‌روند و به بهترین شکل در برابر تهاجمات شما ایستادگی می‌کنند، همین موضوع باعث ایجاد چالش‌های مختلف برای گیمر می‌شود، حتی اگر در راحت‌ترین درجه بازی نیز به انجام آن بپردازید چالش‌هایی برایتان وجود دارد.

یکی از ویژگی‌هایی که در سیستم مبارزات بازی Fallout 4 به شدت خود نمایی می‌کند، کمبود مهمات است. شما در بازی باید در تیر اندازی هایتان نهایت دقت را به کار ببرید تا مهماتتان در سطح قابل قبولی قرار بگیرد و در طول بازی کم نیاورید. البته شاید تمام دشمنانتان سلاح‌هایی داشته باشند که بتوانید از آن‌ها استفاده کنید، اما باز هم در صورت استفاده بهینه نکردن مطمئناً دچار کمبود خواهید شد. مأموریت های فرعی بازی نیز به خوبی هرچه تمام‌تر کار شده‌اند، و از هر کدام از تنوع بالایی نسبت به دیگری برخوردارند. نقشه بازی نیز به گستردگی هرچه تمام‌تر طراحی شده است. با ورود به نسل هشتم بازی‌های ویدئویی، انتظار بسیاری از گیمر ها از طراحی گرافیکی و جلوه‌های بصری در بازی‌ها بالا رفت. اما متاسفانه در Fallout 4 شاهد گرافیک قابل قبولی نبودیم. گرافیک بازی به جز چند بهبود جزئی دقیقاً همان چیزی است که چهار سال پیش در اسکاریم دیدیم. البته این به آن معنا نیست که طراحی‌های بازی ضعیف هستند بلکه تمام عناصر گرافیکی از طراحی بافت‌ها و تکسچر ها گرفته تا چهره کارکتر ها تماماً در حد کاملاً معمولی قرار دارند. در عین معمولی بودن جزئیات گرافیک هنری بازی در سطح عالی قرار دارد و دقیقاً حس یک دنیای پسا آخرالزمانی را به گیمر انتقال می‌دهد.

یکی از نقاط قوت بازی، موسیقی و صدا گذاری‌اش است. در مجموع حدود 66 قطعه موسیقی در بازی وجود دارد که هر کدام به نوبه خود حس اصلی بازی را به گیمر انتقال می‌دهند. جدا از این‌ها شاهد تلاش Bethesda Softworks برای یک صدا گذاری خوب بودیم، صدا پیشه‌ها به بهترین صورت از پس وظیفه‌شان بر آمده‌اند و افکت‌های صوتی طبیعی نیز به بهترین صورت شکل گرفته‌اند.

فال اوت 4 شاید از گرافیک فنی خوبی برخوردار نباشد، اما مطمئناً در پس این عنصر آن‌قدر از نکات فوق‌العاده برخوردار است، که می‌تواند شما را تا ساعت‌ها میخ کوب خود کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 31.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 15 دیدگاه
  • Avatar

    راستین

    مهمان

    سلام من پارت های ریجن یک را دانلود کردم و اکسترکت کردم ولی برام 8 تا فایل دانلود آورده که به ترتیب نام هایشان از صفر تا هفت هست زمانی که برای کنسول آمدم یکی یکی بریزم بهم ارور داد ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ormazd

    مهمان

    سلام دیتا ریجن 1 کل پارتها رو دانلود و در یک پوشه پارت اول رو اکسترکت کردم ولی در آخر
    پارت 16 ارور میده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ormazd

      پشتیبانی

      سلام
      پارت معیوب را Repair کنید

  • Avatar

    احسان

    مهمان

    سلام پارت 16 تو استخراج ارور میده لطفا بررسی کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به احسان

      پشتیبانی

      سلام
      تمام پارت ها را داخل یک پوشه قرار دهید سپس پارت اول را اکسترکت نمایید
      حتما از اخرین نسخه وینرار استفاده کنید
      اگر اروری دریافت کردین تمام پارت ها را باهم انتخاب کرده و Repair کنید سپس پارت های ریپیر شده را اکسترکت نمایید
      اگر مشکل برطرف نشد پارت معیوب را مجددا دانلود کنید

    • Avatar

      حسین در پاسخ به احسان

      مهمان

      سلام دوست عزیز منم همچین مشکلی پیدا کرده بود روی پارت 16 دوبار کلیک کن برو قسمت help بعدش ریپیر ارشیو رو بزن فایل fixed درست میشه اسم fixed. رو پاک کن و فایل معیوب هم پاک کن که یک فایل مثل اون باشه بعد همرو دوباره اکسترکت کن واسه من درست شد با تشکر از پارسی گیم که زحماتی برای ما گیمر ها میکشد

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام من توی استخراج فایل ها از حالت فشرده وقتی به part 16 می رسم یک error دریافت می کنم مشکل از چیست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      تمام پارت ها را داخل یک پوشه قرار دهید سپس پارت اول را اکسترکت نمایید
      حتما از اخرین نسخه وینرار استفاده کنید
      اگر اروری دریافت کردین تمام پارت ها را باهم انتخاب کرده و Repair کنید سپس پارت های ریپیر شده را اکسترکت نمایید
      اگر مشکل برطرف نشد پارت معیوب را مجددا دانلود کنید

  • Avatar

    Mohsen

    مهمان

    سلام. من با دستگاه که این بازی رو دانلود میکنم میزنه اپدیت 1.14 اینجا میبینم اپدیت 1.23 هست. مشکلم اینه که تقریبا 5 گیگ مونده به اخر اررور میده data corrupted ازینجا دانلود کنم و انتقال بدم مشکل حل میشه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    iman

    مهمان

    باز هم سلام خسته نباشید ببخشید بسته الحاقی nuka worid و vault-tec workshop رو اگر میشه قرار بدید ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    iman

    مهمان

    سلام خسته نباشید این بسته های الحاقی رو من خیلی بیستر دارم از این تعداد دارم باید از کجا دانلود کنم ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    هادی

    مهمان

    این هکی یا دیتا اصلی باید بخریم اکانتشو؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به هادی

      پشتیبانی

      سلام
      باید در بازی های کنسول شما باشه تا بتونید استفاده کنید.

  • Avatar

    هادی

    مهمان

    سلام فرق ریجن 1 با ریجن 2 چیه دوست عزیز میشه کامل توضیح بدین تشکر

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به هادی

      پشتیبانی

      سلام
      فقط منطقه های مختلف هستند.