Lara Croft GO
پارسی گیم

دانلود بازی Lara Croft GO برای اندروید

پارسی گیم 14 اسفند 1395 بدون دیدگاه
2,680 بازدید

دانلود بازی Lara Croft GO برای اندروید

یکی از مهیج‌ترین سبک بازی‌هایی که می‌توان از آن نام برد پازلی است چرا که شما را به شکل‌های مختلف درگیر خود کرده و به چالش خواهد کشید. Lara Croft GO نیز در همین ژانر طراحی و تعریف شده است سازنده این بازی که در کارنامه خود آثار موفق و مطلوبی را دارد SQUARE ENIX Ltd است. شاید اسم بازی ذهن شما را به سمت سبک دونده بی پایان ببرد اما داستان بازی به این صورت تعریف نشده و هر مرحله چالشی جذاب و فکری را دربر می‌گیرد. داستان بازی از جایی آغاز خواهد شد که شما در نقش لارا کرافت در سازه‌های باستانی باید به دنبال راز ملکه‌ی عنکبوت باشید.

مراحل بازی را بیش از 75 نوع مختلف از پازل و معماها تشکیل داده‌اند. اگر بخواهیم بازی را بخش بندی کنیم می‌توانیم آن را به 5 بخش The Entrance, The Maze of Snakes, The Maze of Stones, The Maze of Spirits و The Escape تقسیم نماییم که کل بازی را در بر می‌گیرند. در هر مرحله دشمنان انتظار شما را خواهند کشید و شما باید آن‌ها را از بین برده و یا آنکه با نادیده گرفتن از کنارشان عبور کنید. با جمع آوری آیتم‌های مختلف که در این منطقه باستانی قرار داده شده است می‌توانید از ابزارهای جدید مانند لباس و … بهره مند شوید. برای جستجو در مراحل و یا فرار از دشمنان می‌توانید به راحتی با ساباندن انگشتانتان روی صفحه این عمل را انجام دهید و به هر مکانی که می‌خواهید بروید.

نبودن محدودیت در تعداد حرکات توانسته بازی را جذاب‌تر از محصولات دیگر این کمپانی کند. در پایان هر مرحله چه چیزی انتظار شما را می‌کشد؟ دشمنان که در جلوی در یا غار درخشان که برای خروج تعریف شده است را گرفته‌اند. دو راه بیشتر پیش رویتان نخواهد بود: یا فرار و یا رویارویی با دشمنان انتخاب با شماست. دشمنان پیش رویتان به سه نوع مختلف مارمولک‌ها، عنکبوت‌ها و مارها تقسیم می‌شوند. استراتژی مارها به این صورت است که یکجا ایستاده و منتظر خواهند شد تا به سمتشان حرکت نمایید و به شما حمله کنند.

عنکبوت‌ها نسبت به مارها تاکتیکی‌تر عمل کرده و در مسیر مشخصی با هر حرکت شما، حرکت کرده و آماده‌ی حمله به شما خواهند بود و در آخر مارمولک‌ها که سرسخت‌ترین دشمن شما هستند. نباید به آن‌ها خیلی نزدیک شد چرا که دنبالتان خواهند کرد و تا ضربه‌ی خود را نزنند ول کن نخواهند شد. اما از روی دیگر همین مارمولک‌ها در حل برخی معما و پازل‌ها مؤثر خواهند بود. در هیچ‌کدام از مراحل عجله نداشته باشید چرا که ممکن است با عجله کردن راه اشتباه را برای فرار انتخاب کرده و بخشی از مرحله را چندین بار تکرار کنید.

قیمتی که طراح بازی برای آن در مارکت ها تعریف کرده است 4.99 دلار است که به نظر قیمت مناسبی است. گیم پلی بازی می‌تواند برای مدت‌ها شما را سرگرم و همچنین اعتیاد آورد شود. گرافیک خوش فرم و سبک منحصر به فرد در نور پردازی و طراحی اشیاء توانسته چشمان را به لوکیشن های مختلف خیره نماید. پازل و معماهای متنوع که در مراحل مختلف قرار داده شده است می‌توانند باعث تقویت فکر و ذهن شما شوند و این مورد یک نکته مثبت است. صداگذاری به همراه موسیقی متن بی نظیر هیجان را در شما بالاتر برده و بازی را جذاب‌تر خواهد نمود.

ویژگی های کلیدی بازی Lara Croft GO 

  1. دشمنان مختلف و سرسخت
  2. لوکیشن های متنوع برای فرار
  3. پازل و معماهای چالش برانگیز
  4. مراحل جذاب و سرگرم کننده
  5. صداگذاری بی نظیر و جذاب
  6. گیم پلی سرگرم کننده و اعتیاد آور
  7. گرافیک خوش فرم و منحصر به فرد

بازی Lara Croft GO هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.7 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های  NieR Reincarnation و Lucid Dream Adventure  را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lara Croft GO برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Lara Croft GO
Lara Croft GO
  • قیمت: 1.99 دلار
  • سازنده: Square Enix
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 500 مگابایت
  • نسخه : 2.1.109660
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 500 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

آموزش نصب و اجرای بازی :

فایل apk را دانلود و نصب نمایید.فایل دیتا را دریافت و از حالت فشرده خارج نمایید پوشه به دست آمده را درمسیر Android/obb قرار دهید.

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.