LIMBO
پارسی گیم

دانلود بازی Limbo برای اندروید 

پارسی گیم 27 مهر 1400 3 دیدگاه
6,556 بازدید

دانلود بازی لیمبو برای اندروید

دنیای شما را تاریکی برداشته است. جهانی بدون نور شما را فرا می‌خواند تا در آن برای رسیدن به عشق خود راهی پیدا کنید. امید، شما را به جلو فرا می‌خواند. راه می‌افتید نوری در نزدیکی سوسو می‌زند، به سمت آن می‌روید اما با صحنه‌ای تلخ روبه رو می‌شوید. در این جهان تاریک دشمنی سر سخت و قدرتمند برای رسیدن به آنچه می‌خواهید، راه شما را سد کرده است. عنکبوتی غول پیکر که همرنگ با تاریکی در مکان‌های مختلف روبه‌روی شما ظاهر خواهد شد و برای عبور از او باید چاره‌ای بیندیشید. مواردی که گفته شد بخشی از گیم پلی و داستان جذاب بازی اندروید Limbo رو را روایت می‌کرد. بازی که به دست طراحان استدیوی Playdead طراحی و ساخته شده است. شما با دانلود بازی Limbo می‌توانید بهترین روایت موجود در سبک ماجراجویی را تجربه کنید.

برای به دست آوردن عشق، در بازی Limbo سختی‌ها را پشت سر بگذارید.

با پسرکی به نام Limbo در جهانی تاریک همراه خواهید شد. تحدید اصلی برای او عنکبوتی غول پیکر است که در بخش‌های مختلف بازی سد راهتان شده و باید با تفکر و سنجیدن راه‌های مختلف او را کنار زده و ادامه دهید. می‌تواند به جرات گفت که بازی به شدت فکر شما را درگیر کرده و ذهن شما را از خشکی در خواهد آورد. هر مرحله شامل چالش‌های بسیاری است که تا بر روی آن‌ها برای چند دقیقه تفکر نکنید نمی‌توانید به بازی ادامه دهید. شاید طراحان بازی نیز قصد درگیر کردن فکر و ذهن شما را داشته که این بازی بسیار ویژه و جذاب را ترتیب داده‌اند.

تم تاریکی که برای تمام مراحل این بازی در نظر گرفته شده است بسیار جذاب و ویژه طراحی شده و می‌تواند چشمان را جذب خود نماید. لایه‌های روشنی نیز در برخی صحنه‌ها و لوکیشن ها دیده می‌شود که برای کاری خاص در نظر گرفته شده و همچنین جلوه جذابی را به بازی داده است. در کل باید گفت این بخش به بهترین شکل ممکن صحنه‌ها و لوکیشن های مختلف را می‌تواند به نمایش گذاشته و جای ایرادی نیست.

بیشتر در مورد کنترلرها و صداگذاری بازی Limbo بدانید.

ساده‌ترین منو و کنترلر را با دانلود بازی Limbo می‌توانید مشاهده کنید. منویی در کار نبوده و با اجرا نمودن بازی به طور مستقیم وارد اولین مرحله و یا ادامه مراحل خواهید شد. برای حرکت کردن Limbo کافی است تا سمت چپ صفحه را بگیرید. برای انجام کارهای دیگر مانند پرش و یا حل دادن اجسام و یا کشیدن آن‌ها باید سمت راست صفحه را لمس نمایید. زمانی که شما به مکان‌های بسیار حساس و سخت می‌رسید موسیقی به بهترین شکل ممکن اجرا خواهد شد به گونه‌ای که هیجان و حراس را در شما دو چندان خواهد نمود جلو می‌روید صدای موسیقی شدیدتر می‌شود و هیجان نیز بیشتر و این خیلی عالی است. همه چیز در مراحل دای صدای مخصوصی است که می‌تواند به نوبه خود جذابیت را بالاتر ببرد.

همه آنچه با دانلود بازی Limbo به دست می آورید.

لیمبو تمام سختی‌ها را برای رسیدن به عشق خود تحمل خواهد کرد و شما نیز در این مسیر سخت و سرگرم کننده او را همراهی خواهید نمود. شاید در اوایل بازی به دلیل بودنتم تاریک از ادامه دست بکشید اما این کار شما را از بهترین بازی فکری محروم خواهد کرد. همه نوع معمایی در مراحل جای داده شده است و با کمی دقت می‌توانید به سادگی آن‌ها را حل کرده و ادامه دهید. بهتر است به سمت سایت‌های کمکی نرفته و خودتان معماهای هر مرحله که می‌توانند ساعت‌ها و حتی روزها شما را درگیر خود کنند را حل نمایید.

در بعضی مواقع عملکرد بسیار مهم خواهد بود و برای انجام معمایی نیاز به سرعت بالایی خواهید داشت. مثلاً در یکی از مراحل سوار بر واگنی در زیر زمین باید اره‌ای آهنی را که در تاریکی در حال گردش است را رد کرده و دوباره سوار بر واگن شده و در آخر مسیر نیز باید به گونه‌ای عمل کنید که واگن به کلید برق نخورده تا شما تکه‌ای از مسیر که آهنی است را عبور کنید و گذر از این مرحله نیاز به تفکر و محاسبات دقیقی خواهد داشت. همین موارد است که این بازی را در سراسر جهان به بهترین گزینه در بین هم سبکان خود بدل کرده و توانسته نمره خوبی نیز از مارکت ها دریافت نماید.

ویژگی های کلیدی بازی Limbo

  1. مراحل بی نظیر و جذاب
  2. لوکیشن های متنوع برای بازی
  3. چالش های مختلف و سخت
  4. تم تاریک و جذاب
  5. صداگذاری بی نظیر و حرفه ای
  6. گیم پلی سرگرم کننده و داستانی جذاب
  7. گرافیک با طراحی جالب و منحصر به فرد

بازی Limbo  هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.7 از 5.0 نمره است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Lucid Dream Adventure  و My Friend Pedro را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Limbo با ترافیک نیم بها برای اندروید همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Limbo
Limbo
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Playdead
  • سیستم عامل: اندروید
  • سبک: ماجراجویی
  • نسخه : v1.20b119
  • رده سنی: 16+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 144 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 12 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

آموزش نصب و اجرای بازی :

فایل apk را دانلود و نصب نمایید.فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج نمایید. پوشه به دست آمده را در مسیر Android/Obb قرار دهید.

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.3 و بالاتر

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    4li47

    مهمان

    سلام بازی برای من کرک نمیشه این کاری که گفتید رو انجام دادم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ahmad

    مهمان

    با سلام و درود
    ممنون بابت این پستتون
    به شخصه این بازی رو انجام دادم و عاشقش شدم به دوستان دیگر هم پیشنهاد میکنم که بازی رو دریافت و انجام بدن
    بازم ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Ahmad

      نویسنده

      سلام احمد عزیز
      ممنون از نظر شما ❤️