دانلود بازی Night in the Woods برای PC
دانلود بازی Night in the Woods برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Night in the Woods برای PC

پارسی گیم 8 اسفند 1395 2 دیدگاه
10,794 بازدید

دانلود بازی Night in the Woods برای کامپیوتر

همیشه بازی‌های مستقل طراوت خاصی به صنعت بازی‌های ویدئویی داده‌اند و اغلب آن‌ها ازجمله بهترین بازی‌های سال نیز بوده‌اند. Night in the Woods یکی از بازی‌های خوش ساختی است که به‌تازگی عرضه‌شده است. در این بازی داستان ازاین‌قرار خواهد بود که Mae Borowski شخصیت اصلی بازی، شهر زیبای خود را برای رفتن به کالج و ادامه دادن درس خود ترک می‌کند و به شهر دیگری می‌رود. او در شهری که بزرگ‌شده، خاطره‌های بسیاری دارد و زمان زندگی‌اش مردمان خوب و دوستان خوبی داشته است. او بر سر اتفاقاتی از کالج اخراج شده برای ساختن زندگی زیبا و عادی سابق خود به شهرش برمی‌گردد؛ اما وقتی به شهر برمی‌گردد توقع دارد که با همان شهر زیبایی که سال‌ها در آن خاطره دارد روبرو شود اما پس از بازگشتش با صحنه‌ای ناراحت‌کننده و غمبار مواجه می‌شود.

شهر رؤیایی Mae تبدیل به‌جای ترسناکی شده است و او باید با اتفاقات زیادی دست‌وپنجه نرم کند. او کماکان قصد دارد تا شهرش را به شرایط سابق برگرداند و با دوستان صمیمی خود زندگی پرنشاطی را آغاز کند اما با اتفاقات ترسناک و رازآلودی مواجه شده است که باید با دوستان خود از این راز پرده‌برداری کند. تمامی این اتفاقات از دل جنگل و تاریکی نشاءت می‌گیرد و شهر را رفته‌رفته به حالت سابق و به مکانی دوست‌داشتنی و زیبا تبدیل کند. اگر شما هم علاقه‌مند به بازی‌های سبک ماجراجویی و ترسناک هستید تجربه این بازی زیبا پیشنهاد ما به شماست.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    amir

    مهمان

    سلام, من بازی رو نصب کردم ولی وقتی رانش میکنم پنجره باز میشه و بعد خودش بسته میشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ایلیا

    مهمان

    با سلام خدمت شما ممنون از سایت عالیتون بهترین هستید و اینکه این بازی الان تا فردا همین موقع توی آپیک گیمز رایگان قابل دانلود هست و هرکسی میخواست می‌تونه از آپیک گیمز دانلود کنه و تا فرصتش تموم نشده برید دانلود کنید ممنون از سایتتون

    پاسخ دهید