دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای پلی استیشن 4
دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای پلی استیشن 4 پارسی گیم

دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PS4

پارسی گیم 1 اسفند 1395 8 دیدگاه
14,103 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای پلی استیشن 4

بازی Assassin’s Creed Syndicate پس از وعده‌های پر سر و صدای یوبی‌سافت مبنی بر پیشرفت و بازگشت به ریشه‌ها در سال 2015 منتشر شد. این برای اولین بار بود که وظیفه ساخت نسخه جدید بازی بر عهده استدیوئی به غیر از Ubisoft مونترال بود و جمعی از توسعه دهندگان با مرکزیت استدیو کوبک بود. این اولین پروژه حرفه‌ای این استدیو بود و از همان ابتدا بر پروژه وارد شد، یعنی حذف کامل بخش چندنفره و تمرکز روی بخش تک‌نفره، طرفداران این حوزه را دلگرم به بازگشت این سری به دوران اوجش کرد.

این نسخه ویژگی‌ها و ایده‌های کاملاً جدیدی را ارائه می‌دهد، انتقال داستان به یک دوره تاریخی مدرن‌تر تاثیرات بسیاری بر روی گیم پلی بازی گذاشته است، همچنین این برای اولین بار است که ایده کنترل دو شخصیت در این سری مطرح شده است. با این تفاسیر به نظر می‌آید باید از جنگ‌های تن به تن با شمشیر و انواع سلاح‌های گرم نظیرش خداحافظی و به تیر اندازی های پیاپی عادت کنیم. البته این بدین معنا نیست که مبارزات تن به تن کاملاً از روند بازی حذفش ده‌اند.

داستان بازی از دوره ملکه ویکتوریا آغاز می‌شود، زمانی که انقلاب صنعتی در اوج فعالیت‌هایش بود. ملکه ویکتوریا 64 سال به انگلیس حکومت کرد و در طول این دوران به جز انقلاب صنعتی تأثیرات فکری و فرهنگی بسیاری بر مردم انگلیس داشت. لندن در این سال‌ها در معرض هرج و مرج قرار داشت و از وضع خوبی برخوردار نبود. یکی از ویژگی‌های این نسخه بازگو کردن اتفاقات تاریخی بود. برای مثال در مراحلی با شخصیت‌های تاریخی ملاقات می‌کنید یا در معرض اتفاقات تاریخی قرار می‌گیرید. علاوه بر این، همان طور که میدانید یکی از مشکلات لندن در آن سال‌ها کودکان کار بودند، شما در مراحل فرعی بازی علاوه بر مبارزه با دشمنان به نجات این کودکان نیز می‌پردازید.

راهنمای قدم به قدم بازی Assassin’s Creed Syndicate

راهنمای قدم به قدم بازی Assassin’s Creed Syndicate

بازی Assassin’s Creed Syndicate توسط استودیو Ubisoft ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Assassin’s Creed Syndicate با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Assassin’s Creed Syndicate

در ابتدای بازی، ویژگی‌های دو کاراکتر اصلی بازی یعنی جیکوب و خواهر دو قلویش ایوی بسیار متفاوت از یکدیگر است، برای مثال در برخی مراحل مخفی کاری تمام حرکات ایوی بر خلاف جیکوب هستند، و همین موضوع باعث جذابیت هرچه بیشتر گیم پلی بازی می‌شود. هرچه در بازی پیش بروید ویژگی‌های این دو به هم شبیه‌تر می‌شوند، که در پی این شاهد هرچه پایین آمدن سطح تنوع در بازی خواهیم بود. همچنین قابلیت ارتقا شخصیت‌ها نیز از طریق به دست آوردن Xp در بازی وجود دارد. در طول بازی علاوه بر امتیازاتی که خود شما جمع می‌کنید پیشنهاداتی نیز از طرف خود بازی برای این موضوع به شما داده می‌شود، برای مثال تا پایان مرحله جاری هیچ پلیسی را نکشید تا هزار عدد Xp دریافت کنید. علاوه بر تفاوت‌های فیزیکی، شاهد تفاوت‌های اخلاقی عجیب بسیاری نیز بین دو شخصیت اصلی بازی بودیم. ایوی که می‌توان گفت اولین شخصیت زن این سری است، بر خلاف ظاهرش از اخلاق بسیار جدی و با جذبه‌ای برخوردار است، در مقابل او برادرش جیکوب شخصیتی کاملاً شوخ طبع دارد، همین موضوع باعث می‌شود تا با یک شخصیت پردازی کاملاً متفاوت با نسخه‌های پیشین Assassins Creed روبرو باشیم.

گرافیک بازی به زیباترین شکل ممکن و با جزئیات فراوان طراحی شده است، در این نسخه نیز مانند نسخه‌های پیشین شاهد طراحی شهر لندن با گستردگی فراوان و ساختمان‌های پر جزئیات هستیم. تغییرات آب و هوایی به ویژه باران همواره اتفاق می افتند، زیرا همان طور که میدانید لندن یک شهر باران خیز است، حتی در مواقعی که باران نمی اید نیز شاهد خیسی زمین‌ها و در پی آن انعکاس نور زیبای آفتاب هستیم. جزئیات دیگر گرافیکی نیز مانند عناصر طبیعی، طراحی چهره‌ها و… به زیبایی هرچه تمام‌تر کار شده‌اند.

موسیقی‌های بازی نیز با وسواس بسیار توسعه دهندگان انتخاب و دقیقاً حس لندن قرن نوزدهم را به گیمر انتقال می‌دهند. صدا پیشه‌ها نیز به خوبی هرچه تمام‌تر از عهده وظیفه‌شان بر آمده‌اند و کمتر زمانی می‌توان در ادای عبارات مشکل پیدا کرد. این بازی یک شاهکار نیست، اما مطمئناً یک عنوان لایق تجربه است. مطمئناً طرفداران سری Assassins Creed از آن لذت می‌برند.

هم اکنون این بازی را از وب سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 42 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 7 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    Theamin00

    مهمان

    سلام ببخشید میشه یه توضیحی بدین یعنی اگ من اینارو دانلود کنم بازی کامل رو رویps4دارم؟
    چجوریه؟
    میشه ی توضیح کامل بدین ممنون میشم
    لطفا جواب رو به ایمیلم بفرستین ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Theamin00

      پشتیبانی

      سلام
      برای اجرای این بازی باید اکانت بگیرید یا اورجینال بخرید. البته چند وقتیه که ps4 تو ورژن 5.05 کپی خور شده اگر دستگاهتون کپی خور هم باشه می تونید دانلود کنید بازی کنید روش انتقال دیتا هم داخل سایت اموزش داده شده

  • Avatar

    pooya

    مهمان

    سلام.
    من اگه الان دیتای بازی رو از اینجا دان کنم باید بعدش بازی رو از سونی خریداری کنم؟؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به pooya

      نویسنده

      سلام پویا عزیز
      بله

    • Avatar

      علیرضا در پاسخ به pooya

      مهمان

      اره باید اکانت بازی خام رو داشته باشیناز اینجا دان کنید و منتقل کنید به کنسول

  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    سلام خسته نباشید.
    ممنون بابت آپلود این بازی برای ps4.
    من این بازی از وب سایتتون دانلود کردم و به راحتی اجرا کردم فقط بعد از حدودا ۲ ساعت بازی کردن با افت فریم مواجه میشم راه حلی برای افزایش فریم برای این بازی در کنسول ps4 سراغ دارین؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیرحسین

      نویسنده

      سلام امیرحسین عزیز
      خیر راه حلی نیست و این مشکل از خود بازی هست. باید منتظر باشید آپدیت جدیدی برای بازی منتشر بشه تا مشکل افت فریم رو حل کنه.

  • Avatar

    محسن بااقری

    مهمان

    سلام آپدیت 1.50.ریجن 1 یک رو بزارین.اساسینزکرید سندیکدی

    پاسخ دهید