دانلود بازی James Bond 007 Legends برای ایکس باکس 360
دانلود بازی James Bond 007 Legends برای ایکس باکس 360 پارسی گیم

دانلود بازی James Bond 007 Legends برای XBOX 360

پارسی گیم 22 بهمن 1395 2 دیدگاه
8,154 بازدید

دانلود بازی James Bond 007 Legends برای ایکس باکس 360

زمانی که فیلم‌های جیمز باند را برای اولین بار به اتمام می‌رسانیم شاید بخواهیم به بازی جیمز باند 007 نیز سری بزنیم. اگر یکی از طرفداران فیلم‌ها بوده‌اید این بازی شما را ناامید خواهد کرد. در مراحل داستانی شاهد صحنه‌های غیرواقعی هستیم که هیچ‌گاه اتفاق نیافتاده‌اند؛ و با شخصیت جیمز باند متضاد هستند.

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که جیمز باند در حال مبارزه با یکی از دشمنان خود بر روی یک قطار، توسط نیروی خودی آسیب‌دیده و در دریا افتاده تا اینجا داستان بازی تماماً کپی از اوایل فیلم SkyFall است؛ اما در هنگام غرق شدن جیمز باند خاطرات گذشته‌ی خود در مبارزه با دشمنان نام‌آشنای فیلم‌های گذشته به یاد می‌آورد که این خاطرات شامل پنج مرحله می‌شود. این 5 مرحله همان مراحل اصلی بازی هستند که شامل صحنه‌های غیرواقعی‌اند، صحنه‌هایی که هیچ‌گاه در فیلم اتفاق نیافتاده است و کاملاً باشخصیت جیمز باند متضاد است. به خاطر همین موضوع این بازی برای طرفداران فیلم غیرقابل‌قبول است؛ اما شاید برای بازیکنان و گیمر های تازه‌کار هیجان‌انگیز باشد.

گیم پلی بازی در سبک شوتر اول‌شخص است شما می‌توانید مراحل را به‌صورت مخفیانه پیش ببرید البته بازی کردن در حالت مخفیانه بسیار ناکارآمد و عذاب‌آور است. پیش بردن مراحل بازی به‌صورت آشکارا هم سریع است و هم ساده‌تر است. شوتینگ بازی نسبت به بازی‌های شوتر بزرگی که در صنعت گیم دیده می‌شود نظیر Call Of Duty بازی جیمز باند اصلاً به چشم نمی‌آید. شاید خسته‌کننده نباشد اما اصلاً حس و حال دیگر بازی‌های شوتر را به مخاطب القا نمی‌کند. سلاح‌های بازی تنوع خوبی دارند و می‌توان آن‌ها را ارتقا داد و شخصی‌سازی کرد.
جذاب‌ترین قسمت از گیم پلی قسمت چندنفره یا Multiplayer بازی است. بازی در کنار دوستان لذت‌بخش است. بازی از قابلیت Split Screen نیز پشتیبانی می‌کند که کمبود آن در نسل حاضر مشاهده می‌شود.
همچنین در بخش تک‌نفره بعضی از مراحل را مجبور هستید که با وسیله‌ی نقلیه به اتمام برساند. این مراحل بسیار کوتاه هستند و جذابیت زیادی ندارند همچنین طراحی این نوع مراحل اصلاً در سطح قابل قبولی نیست.
گرافیک بازی و طراحی مراحل چیز شاهکاری نیست و حتی در سطح قابل قبولی نیز قرار ندارد. گرافیک مسافت بسیار زیادی را تا بازی‌های دیگر و هم سبک خود دارد. بافت‌ها بسیار بی‌کیفیت و غیرقابل‌تحمل هستند. نو پردازی و سایه‌ها در بعضی مراحل خوب کارشده‌اند. طراحی شخصیت‌های اصلی بازی قابل‌قبول‌اند؛ اما در کل گرافیک بازی بسیار تاریخ‌مصرف گذشته است.

در آخر 007 Legends شاید بتواند در دل بازیکنان تازه‌کار یا طرفداران بازی‌های مالتی پلیر خود را جای دهد؛ اما هنگامی که بازی‌های بهتری در بازار گیم دیده می‌شود دلیلی برای خرید Legends 007 وجود ندارد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد رضا

    مهمان

    سلام
    سایت واقعاً عالیه لطفا اگه امکانش هست و میشه بازیهای کنسولهای قدیمی ماننده پلی استیشن ۱ – پلی استیشن ۲ و پلی استیشن همراه هم در سایت تون قرار بدید برای دانلود

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد رضا

      نویسنده

      سلام محمدرضا عزیز
      ممنون از لطفی که به ما دارید. در مورد PSP شاید در آینده به سایت اضافه بشه ولی بازی های پلی استیشن 2 و 1 به دلیل عدم استقبال فکر نمیکنم امکان قرارگرفتنشان باشه