دانلود بازی Bloodborne برای PS4
دانلود بازی Bloodborne برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Bloodborne برای PS4

پارسی گیم 16 بهمن 1395 15 دیدگاه
28,055 بازدید

دانلود بازی Bloodborne برای پلی استیشن 4

بازي در شهري ویران به نام YHARNAM با معماري دوره ویکتوریا كه جوي تاريك و ترسناك بر روي آن احساس می‌شود رخ می‌دهد. همچنين طبق مدارك موجود در بازي اين شهر به‌عنوان مركز درمان نوعي بيماري براي هانترها محسوب می‌شود. اين بيماري دامن مردم اين شهر را گرفته و آن‌ها را به موجوداتي وحشي و گاهاً ترسناك تبديل كرده است. در جای‌جای اين بازي داستان‌ها و رازهايي سربه‌مهر در اين جهان تاريك و ترسناك وجود دارد كه پلير بايد براي نجات خود و ادامه زندگی‌اش پرده از آن‌ها بردارد.

دليل اصلي شهرت اين شهر وجود اكسيري شفابخش است كه هر نوع مريضي را شفا می‌دهد. همچنين گفتني است كه افراد زيادي براي پيدا كردن اين اكسير به اين شهر مرموز رفته‌اند، كه البته هيچ يك از آن‌ها بازنگشته‌اند.

قهرمان‌بازی هم به شهر رفته تا با بررسي وضعيت شهر بتواند ریشه‌های اين بيماري را بيابد. همانند سري بازی Dark Souls اينجا هم با شهري مخوف با جزئياتي مخفي هستيم كه براي پي بردن به راز آن‌ها بايد تمام شهر را زیرورو كنيد. همچنين شما در اين بازي به مانند سري دارك سولز می‌توانید دوباره به مراحل قبلي بازگشته و آیتم‌های مخفي را پيدا و درهای بسته را باز كنيد. همچنين مراقب انتخاب دیالوگ‌هایتان باشيد چون به‌شدت درروند بازي تأثیرگذارند و ممكن است باعث مرگ و يا نجات شخصیت‌های موجود در بازي شود. يكي از نكات جالب بازي وجود مناطق فوق‌العاده تاريك است كه با وجود مشعل می‌تواند آن‌ها را روشن و به مسير خود ادامه دهيد.

موضوع قابل‌توجه در مورد گيم پلي احساس استرس و ترس است، احساساتي كه شما را غرق در كشت و كشتار و جنگ می‌کند. وقتي با دشمني روبه‌رو می‌شوید بدانيد كه زمان مرگ شما فرارسیدهاست و اگر سريع دست‌به‌کار نشويد حتماً دچار مشكل می‌شوید و همين موضوع شما را در پيشبرد سریع‌تر بازي كمك می‌کند. بازي Frame Rate 30 و Resolution 1080 اجرا می‌شود و كيفيت بافت‌ها، تكسچرها و جزئيات بازي بسيار عالي و روان است.

يكي از موارد قابل‌توجه در بازي خون است، پس از كشتن هر دشمن می‌توانید خون ازدست‌رفته خود را به دست آورید.٢نوع خون در بازي كه يكي آلوده و ديگري تميز است در بازي وجود دارد كه خون‌آلوده با كشتن دشمنان در بازي به دست می‌آید و مصرف آن شما را به هيولا تبديل می‌کند، كه نتيجه آن كاهش كنترل شخصيت اصلي و حمله هانترها به شما خواهد بود. خون تميز هم و باعث كاهش عملكرد تبديل شما به هيولا می‌شود، اين خون از Mpc ها به دست می‌آید.

سيستم مبارزات بازي کاملاً به حالتي هجومي تغيير كرده تا حسي اكشن تر به بازي دهد. اين امر باعث می‌شود هميشه درحرکت باشيد تا كشته نشويد، شايد بتوان گفت يكي از دلايل نبود سپر در اين بازي همين موضوع باشد. دشمن‌های بازي از هوش نسبتاً خوبي برخوردار هستند و به شما در شكست دشمنان كمك خواهند كرد، البته براي اينكه آن‌ها را فرابخوانید بايد از يك eye يا همان چشم استفاده كنيد كه بعد از زدن هر بأس به شما سه چشم می‌دهد. همچنين در سيستم مولتي اين بازي و براي فراخواني دوستان خود بايد زنگوله‌هایی را از Dream Hunter تهيه كنيد؛ و همچنين با هر Level Up شما مشكل كمتري براي مقابله با دشمنان خواهيد داشت. همچنين با كمك به اين Mpc های می‌تواند بعداً از كمك آن‌ها در مبارزات بأس‌های بازي كمك بگيريد. گرافيك و فضاسازی بازي بسيار زيبا و هنري طراحی‌شده و احساس می‌کنید در محيط حضور داريد.

همه چيز از صداگذاري محيط و دشمنانتان و سایر شخصیت‌ها تا موسيقي متن به طرز عجيبي زيبا کارشده‌اند. تنها در لحظات اوج ترس و هيجان و يا اوج آرامش موسيقي متن زيبايي به گوش می‌رسد و يا بيشتر اوقات صداي وزيدن بادي كه گريه نوزادي در آن انعكاس دارد و ضربات سلاح‌های سرد، زوزه دشمنان و… حسي عجيب را در اين محيط سرد و بی‌روح به پلير القا می‌کند. اين بازي قدم‌هایی روبه‌جلو در سبك خود داشته و در سطح بالايي قرار دارد. حتي باوجود ايراداتي جزئي كه می‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی كرد می‌توان گفت واقعاً با اثري فوق‌العاده روبه‌رو هستيم.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 26.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.6 از میانگین رای 7 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 15 دیدگاه
  • Avatar

    فرشاد

    مهمان

    من نسخه Complete Edition که همراه DLC the old hunter هست خریدم. ولی جایی دیتایی برای old hunter نیست. بعد شک کردم نکنه DLC همراه دیتا اصلی هست و جدا نیست. خواستم بدونم شما اطلاع دارید یا نه ؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 15 دیدگاه