دانلود بازی Torn Tales برای PC,دانلود بازی Torn Tales برای کامپیوتر, بازی Torn Tales, دانلود بازی Torn Tales دانلود بازی استراتژیک و نقش آفرینی
دانلود بازی Torn Tales برای PC,دانلود بازی Torn Tales برای کامپیوتر, بازی Torn Tales, دانلود بازی Torn Tales دانلود بازی استراتژیک و نقش آفرینی پارسی گیم

دانلود بازی Torn Tales برای PC

پارسی گیم 6 بهمن 1395 بدون دیدگاه
8,136 بازدید

دانلود بازی Torn Tales برای کامپیوتر

عنوان Torn Tales یک بازی جدید در سبک ماجراجویی از استدیو Twistplay است که در سال 2017 برای پلتفرم PC ساخته و عرضه‌شده است. این بازی روایت گر مبارزه‌های گروهی متشکل از سه قهرمان است که برای بازگردانی افسانه‌های قدیمی و از بین بردن شیاطین جدید در تلاش هستند.

در این بازی شاهد حضور چند شخصیت محبوب دنیای انیمیشن و سینما یعنی رابین‌هود، سفیدبرفی و دکتر جکیل و آقای هاید به همراه قدرت‌هایشان بودیم. هرکدام از این کراکتر ها قدرت‌های مختص به خودشان را دارند که ضمن استفاده از آن‌ها می‌توانید با ترکیب توانایی‌های هر یک از شخصیت‌ها با یکدیگر به مبارزه با دشمن‌هایتان در مراحل مختلف بپردازید.

گیم پلی بازی نیز به سبک ماجراجویی/استراتژیک پیاده‌سازی شده است. در بازی شاهد معماهای متنوعی بودیم که گیمر با حل کردن هر یک از آن‌ها می‌تواند به مهارت جدیدی دست پیدا کند.

گرافیک و طراحی بصری بازی نیز با توجه به سبک و میزان بودجه‌اش در سطح قابل قبولی داشت، هرچند گاها شاهد مشکلاتی چون افت فریم یا کمبود کیفیت تکستچر ها در آن بودیم. درنهایت اگر به دنبال یک بازی میان رده سرگرم‌کننده می‌گردید این بازی می‌تواند گزینه خوبی برای انتخاب باشد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or above
Processor: Intel Core i5 4th generation or above
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GT 720 / Intel Iris 5100 or better
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.