پارسی گیم

دانلود انیمیشن آواز – Sing 2016

پارسی گیم 24 دی 1395 بدون دیدگاه
2,810 بازدید

مسلماً سال 2016 یکی از بهترین سال‌ها برای دوست داران دنیای انیمیشن‌ها بود، در طول این سال شاهد اکران انیمیشن‌های فوق‌العاده بسیاری بودیم. The Sing به کارگردانی کریستوف لاردلت یکی از شگفتی‌های دنیای انیمیشن در 2016 بود. “آواز” آخرین انیمیشن مطرح سال 2016 است که توانست با نظرات جالب بسیاری از منتقدان روبه‌رو شود. انیمیشنی که در کنار آثار قدرتمندی چون زوتوپیا همچنان لذت‌بخش باقی می‌ماند.

داستان این انیمیشن روایت گر زندگی کوالایی به نام باستر است که بهترین دوست اش را برای رونق بخشیدن به کسب‌وکار خود از طریق میزبانی یک مسابقه موسیقی استخدام می‌کند. این انیمیشن شاید در برابر شاهکارهایی چون زوتوپیا آن‌چنان موفق عمل‌نکرده باشد، اما با توجه به بودجه‌اش یکی‌ از شگفتی‌های دنیای انیمیشن در سال 2016 به شمار می‌رود.

بودجه ساخت این انیمیشن 75 میلیون دلار بود و افراد سرشناس بسیاری چون متیو مک‌کانهی، اسکارلت جوانسون و… در روند ساخت و صداگذاری آن حضور داشته‌اند. مطمئناً استدیو Illumination Entertainment که در کارنامه خود آثار محبوبی چون من نفرت‌انگیز و مینیون ها را دارا است، با ارائه این انیمیشن تمام انتظاراتمان را از یک اثر سطح متوسط برآورده کرد.

اگر به دنبال یک انیمیشن لذت‌بخش می‌گردید که در عین تنوع داستانی ساعت‌های خوشی را در تعطیلات برایتان رغم بزند، این انیمیشن مطمئناً گزینه خوبی است.

در ادامه برای دانلود انیمیشن “آواز” با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

پس از دانلود فایل ها، به وسیله نرم افزار های ، پخش فایل های صوتی و تصویری قادر به بازکردن و مشاهده فایل های تصویری هستید. توصیه ما به شما نرم افزار KMPlayer یا Media Player Classic می باشد.

زیرنویس مختص با کیفیت مورد نظر را دانلود کنید و سپس به نرم افزار پخش کننده منتقل نمایید.

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.