دانلود بازی Sid Meier’s Civilization VI برای PC,دانلود بازی Sid Meier’s Civilization VI برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Civilization VI, بازی استراتژیک
دانلود بازی Sid Meier’s Civilization VI برای PC,دانلود بازی Sid Meier’s Civilization VI برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Civilization VI, بازی استراتژیک پارسی گیم

دانلود بازی Sid Meiers Civilization VI Digital Deluxe برای PC

پارسی گیم 13 فروردین 1396 134 دیدگاه
127,275 بازدید

دانلود بازی Sid Meiers Civilization VI Digital Deluxe برای کامپیوتر

بازی Sid Meier’s Civilization VI در سال 2016 توسط استدیو Firaxis Games ساخته‌شده و شرکت نام‌آشنای 2K Games وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده داشته است، این سری بازی که جزو بهترین بازی‌های استراتژی است توانست نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کند و نمرات بسیار خوبی را دریافت کرده است، این نسخه نیز نسبت به نسخه‌ی ششم بازی پیشرفت‌های زیادی داشته و المان‌های جدیدی به بازی اضافه‌شده است.

مانند اکثر بازی‌های استراتژی، شما در اوایل بازی می‌توانید بین کشورها و کلاس‌های متفاوت یکی را انتخاب کرده و به بازی بپردازید،بااینکه به گیم پلی ویژگی‌های جدید و تازه‌ای وارد بازی شده است اما گیم پلی از همان عناصر قبلی نیز استفاده کرده و از همان فرمول قبلی در سری Civilization استفاده می‌کند. بخش چندنفره این بار باقدرت بسیار بیشتری برگشته است و بخش تک‌نفره نیز پیشرفت خوبی داشته و این بار شاهد بخش ساخت ساز گسترده‌تر و بهتری هستیم و ساخت شهر بسیار لذت‌بخش است، همچنین در بازی سیستمی برای پیشرفت سریع وجود دارد و شما می‌توانید و کشف مناطق مختلف به دانش خود افزوده و در بازی سریع‌تر پیشرفت کنید که این‌یکی از ویژگی‌های خوب بازی است. شما برای ساخت‌وساز به منابع مختلفی احتیاج خواهید داشت که با کاوش محیط اطراف کشف و استخراج می‌شوند و در بخش نیروها شما این بار می‌توانید چند نوع نیرو را با یکدیگر ترکیب کرده و در یک‌خانه جای دهید، در کل بخش گیم پلی بازی پیشرفت‌های زیادی داشته و از بهتر از همیشه است.

 Sid Meiers Civilization VI Persia and Macedon Civilization and Scenario Pack

یکی از انتقاد‌هایی که پس از انتشار به این بازی داشتیم، نبود تمدن ایران در آن بود که یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌ها است و در نسخه‌های پیشین این بازی نیز شاهد آن بودیم. حال استدیو فیرکسیس گیمز اعلام کرد که به زودی دو تمدن جدید به این بازی اضافه خواهد شد که یکی از آن‌ها ایران با رهبری کوروش است.

خالق این بازی در معرفی حکومت ایران، از کوروش به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رهبران تاریخ نام برده است که بنیان‌گذار تمدن هخامنشی است و در زمان رهبری او تمدن ایران بزرگ‌ترین حکومت جهان بود. فیرکسیس از کوروش به عنوان پادشاهی نام برده که در دوران حکومتش قسمت‌های مختلفی از جهان را تصرف کرد و تمدنش به حدی بزرگ شد که وی خود را «پادشاه چهار گوشه جهان» نامید.

نیروی مخصوص تمدن ایران The Immortal خواهد بود که یک سرباز پیاده‌نظام است. به استناد منابع تاریخی، ارتش ایران در آن زمان‌ها از 10 هزار Immortal تشکیل شده بود و هریک از این نیرو‌ها به شمشیر و تیر و کمان مجهز شده بودند. ساختمان مخصوص ایران هم The Pairidaeza هم خواهد بود که یک باغ است.

گرافیک بازی چیزی نیست که زیاد برای گیمر های حرفه‌ای این سری اهمیت داشته باشد اما گرافیک پیشرفت خوبی داشته و رنگ‌ها بسیار دل‌نشین هستند و خستگی را از مخاطب می‌کاهند، همچنین بازی بر روی کامپیوترهای ضعیف نیز به‌خوبی اجراشده و مشکلی در آن دیده نمی‌شود.

در آخر، این نسخه از بازی Civilization نه‌تنها به پلیر های قدیمی بازی ظهور تمدن ها این سری بلکه به آن‌هایی که تازه با بازی آشنا شده‌اند هم توصیه می‌شود و ارزش حداقل یک‌بار امتحان کردن را دارد.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7×64 / Windows 8.1×64 / Windows 10×64
Processor: Intel Core i3 2.5 Ghz or AMD Phenom II 2.6 Ghz or greater
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB & AMD 5570 or nVidia 450
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Device

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7×64 / Windows 8.1×64 / Windows 10×64
Processor: Fourth Generation Intel Core i5 2.5 Ghz or AMD FX8350 4.0 Ghz or greater
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2GB & AMD 7970 or nVidia 770 or greater
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Device

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.79 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 59 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 134 دیدگاه
  • Avatar

    من

    مهمان

    لطفاً نسخه موبایل هم قرار دهید ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    alireza

    مهمان

    سلام اگه مشکل باز شدن بازی در استیم و لاینس دارید ، یه بار بازی رو کامل پاک کنید ، فایر وال رو کااااملا غیر فعال کنید ( چند بخش رو باید غیرفعال کنید ) ، setup کنید بازی رو ، حالا فایل کرک رو از اول باید extract کنید . چون توی extract قبلی فایروال کرکتونو خراب کرده . بعده اینکه دوباره کرک رو extract کردید ، حالا محتویات داخل کرک رو در پوشه نصبی بازی کپی کنید و بازیتون اجرا میشه .
    نکته اینجاست که برای اول که تمام مراحل نصب بازی رو انجام دادید فایروالتون کاملا غیرفعال نبوده در نتیجه فابل کرک خراب شده . امیدوارم کمک کرده باشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    میلاد

    مهمان

    سلام بازی رو میزنم اجرا شه میزنه no licencesدلیلش چیه..این همه حجم رو دانلود کردم..ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Arman

    مهمان

    سلام من نسخه RUNE بازی رو نصب کردم و بازیرو میخوام ران کنم توی اکانت steam مینویسه no licenses
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      میلاد در پاسخ به Arman

      مهمان

      کل اینرنت این همه کلیپ یکی نزاشته یه راه حل.منم اهل بازی نیستم زیاد..ولی برا من درست شد..تست کن شاید برا تو هم شد..بازی رو کامل پاک کن..انتی ویروس و…رم همه قطع کن ..دوباره بازی رو وقتی انتی ویروس غیر فعاله نصب کن برو تو بازی میره تو بازی بعدش دیگه انتی ویروس فعال کن..درست میشه دیگه کلا

  • Avatar

    زانیار

    مهمان

    سلام میشه اپدیتش رو بزارید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    سلام به نظر خودتون کدوم نسخه بهتره ؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Ali

      پشتیبانی

      سلام
      elamigos

  • Avatar

    مهدی یار

    مهمان

    سلام خسته نباشید. در این نسخه بازی نادر شاه حضور دارد؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      آریا در پاسخ به مهدی یار

      مهمان

      سلام خیر

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 134 دیدگاه