دانلود بازی The Final Station برای PC,دانلود بازی The Final Station برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی The Final Station, بازی The Final Station
دانلود بازی The Final Station برای PC,دانلود بازی The Final Station برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی The Final Station, بازی The Final Station پارسی گیم

دانلود بازی The Final Station برای PC

پارسی گیم 25 شهریور 1395 4 دیدگاه
14,505 بازدید

دانلود بازی The Final Station برای کامپیوتر

The Final Station عنوانی دوبعدی و بسیار جذاب است که در اوت 2016 برای دو پلتفرم پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه‌شد. دنیا در این بازی به پایان رسیده است، زامبی‌ها و فضایی‌ها قصد دارند تمام انسان‌ها را نابود کنند و در همه جای دنیا پخش‌شده‌اند. شما باید سعی کنید انسان‌های باقی‌مانده را از دست این موجودات نجات دهید و آن‌ها را سوار بر ماشین یا قطار به منطقه امن بفرستید. هرچند خود شما هم در امان نیستید و هرلحظه ممکن است موردحمله قرار بگیرید.

گیم پلی بازی بسیار روان و ساده است شما باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن و زنده نگه‌داشتن انسان‌های بازمانده انجام دهید. در بازی تیرها محدود است و شما باید برای پیدا کردن آن‌ها خیلی تلاش کنید ولی همیشه می‌توانید از مشتتان استفاده کنید هرچند برای بعضی زامبی‌ها که به سمت شما شیرجه می‌روند و با گاز گرفتن شما قصد خوردنتان را دارند، همیشه باید از دور مبارزه کنید ولی برای بقیه زامبی‌ها مشت‌ها کافی هستند. در بازی شما با پیدا کردن کدهای برای حرکت دادن وسایل نقلیه همیشه درگیر هستید چرا که برای پیدا کردن کدها باید در تک‌تک اتاق‌ها را بازکنید و امکان دارد از هر اتاقی تعدادی زامبی به سمت شما هجوم بیاورند پس اگر دنبال کد یا تیر و خون نیستید، در هیچ اتاقی را باز نکنید این قانون اول بازی است. در بعضی قسمت‌های بازی شما باید تصمیمات سختی بگیرید، مثلاً هنگامی که خونی پیداکرده‌اید، آن را به نجات‌یافته‌ها بدهید یا برای خود در مواقع لزوم نگهدارید. اگر فردی که نجات داده‌اید بمیرد XP شما نیز کم می‌شود پس باید حواستان علاوه بر خودتان به سایر انسان‌های اطرافتان نیز باشد.

گرافیک بازی به‌صورت کارتونی است و زامبی‌ها و فضایی‌ها همه سیاه هستند و در سازندگان در بخش گرافیکی ضرافت خاصی انجام نداده اند اما در بازی شما همه اجسام روی زمین را می‌توانید به سمت زامبی‌ها پرت کنید و از آن‌ها به‌عنوان اسلحه استفاده کنید. برای شروع یک بازی هم گرافیک به حد قابل قبولی رسیده بود ولی امیدواریم که در سری‌های بعد، گرافیک بازی افزایش چشمگیری داشته باشد.

بازی از آهنگ‌های فوق‌العاده‌ای استفاده کرده و ترکیب این آهنگ‌ها با صدای زامبی‌ها تیر و مشت ترکیب جالبی ایجاد کرده است که اکثر بازیکنان حرفه‌ای طرفدار سرسختان شده‌اند و این موضوع را یکی از نکات مثبت بازی می‌دانند.

در آخر اگر دنبال یک بازی دوبعدی جذاب هستید که داستانی جدیدتر و آزادی بیشتر برای بازیکنان داشته باشد ما حتماً این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP and up
Processor: 1 Ghz and up
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Built in toaster
Storage: 300 MB available space
Additional Notes: Please don’t use your video card to make toast. Runs fine on integrated graphics cards.

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    Ahmad

    مهمان

    سلام بازی اشتباهی گزاشتید ولی خداییش باحال بود.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیدرضا

    مهمان

    سلام من بازیو نصب کردم وقتی اجرا کردم دیدیم اصلا یه بازیه دیگس .
    لطفا برسی کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amin

    مهمان

    سلام…دادش به این سیستم میخوره؟؟
    CPU:PENTIM(R) DUAL-CORE CPU E5700 @3.00GHZ 2.99GHZ
    RAM:4.00 GB
    Graphic:2.00 GB
    WINDOWS:64-BIT

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Amin

      نویسنده

      سلام امین عزیز
      بله