دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PS3, دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare Rivals برای پلی استیشن 3, دانلود بازی برای پلی استیشن 3
دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PS3, دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare Rivals برای پلی استیشن 3, دانلود بازی برای پلی استیشن 3 پارسی گیم

دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PS3

پارسی گیم 25 شهریور 1395 18 دیدگاه
15,310 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای پلی استیشن 3

اوایل نسل هفتم بود که Activision با عرضه نسخه چهارم سری بازی‌های Call of duty یعنی Call of Duty 4: Modern Warfare انقلابی در صنعت بازی‌های ویدئویی ایجاد کرد، این بازی علاوه بر افتخارات بسیاری که برای توسعه دهنده‌اش به ارمغان آورد، موفقیت تجاری بالایی را نیز به همراه داشت. همین عوامل پیشه زمینه‌ای برای تولید این سری از بازی‌ها به صورت سالیانه شدند، همین موضوع سبب شد تا هر سال شاهد ایده‌هایی تکراری‌تر از قبل باشیم. با این وجود فروش هر نسخه از این سری کاملاً تضمین شده است و ناشر در طول این سال‌ها هیچ تلاشی برای بازگشت این بازی‌ها به اوج نکرده است. اما استدیو Sledgehammer Games ساخت نسخه جدید بازی را که تحت عنوان Call of Duty: Advanced Warfare شناخته می‌شود بر عهده گرفت و توانست جانی تازه به سری ندای وظیفه ببخشید.

با ما در بررسی اجمالی این بازی در وب سایت پارسی گیم همراه باشید.

از همان زمان عرضه Cod4: MW داستان سرایی هرچه کوتاه و سریع‌تر، به عنصری جدا نشدنی از سری بازی‌های ندای وظیفه تبدیل شد. این موضوع را در این بازی نیز می‌توان مشاهده کرد، Advanced Warfare دارای یک داستان سریع، هیجان انگیز و کوبنده است که در لحظه با لحظه‌اش آدرنالین خونتان را به بالاترین حد خود می‌رساند. همچنین حضور بازیگر سرشناسی چون کوین اسپیسی در این بازی نیز به شدت این هیجان افزود تا جایی که تریلر این بازی رکورد پر بازدیدترین تریلر روز اول تاریخ بازی‌های ویدئویی را برای خود تصاحب کرد.

داستان بازی از سال 2054 شروع و تا چند سال پس از آن نیز در مراحل مختلف ادامه دارد، شما در نقش جک میچل، عضو نیروی تفنگ داران نیروی دریایی آمریکا، به بازی می‌پردازید. بازی از ابتدا طوفانی آغاز می‌شود و لحظه‌ای برای آرامش در آن نخواهید یافت. نبردی در سئول با نیروهای کره‌ای رخ می‌دهد که در آن دو دوست صمیمی میچل یعنی ویل آیزونز و سرهنگ کورمک در کنار شما حضور دارند. در انتهای نبرد و در حالی که تیم به اهداف خود رسیده، طی یک حادثه غیر منتظره آیرونز جان خود را از دست می‌دهد. پس از این نیز میچل در یک انفجار دست چپ خود را از دست می‌دهد. حال میچل یک سرباز از کار افتاده است، و باید به سوگ دوست از دست رفته‌اش بنشیند. در مراسم خاک‌سپاری آیرونز، میچل از طرف پدر دوستش پیشنهاد همکاری در گروه نظامی Atlas را قبول می‌کند و باری دیگر با استفاده از تکنولوژی پیشرفته این گروه دست خود را به دست می‌آورد. پس از آموزشات نظامی آیرونز میچل برای شرکت در نبردها آماده شده و اینجاست که خط اصلی داستان بازی آغاز می‌شود. دشمن گروهی تروریستی به نام KVA است که توسط فردی به نام هیدیس رهبری می‌شود. این گروه حملات وحشیانه گسترده‌ای در جهان دارد و و کشورهای قدرتمندی چون آمریکا نیز توانایی مقابله با آن را ندارند. اینجاست که گروه Atlas وارد عمل شده و به مبارزه با KVA می‌پردازد.

بخش داستانی بازی کوتاه است، اما تماماً در روایت اصلی باقی می‌ماند و به مسائل حاشیه‌ای نمی‌پردازد که در پی این شاهد بالا رفتن هیجان در بازی هستیم.

مراحل بازی از تنوع بالایی برخوردار و در نقاط مختلف جهان اتفاق میافتند. از شهرهای مختلف آمریکا گرفته تا بغداد جدید در آسیا و یونان و… همه و همه در روند بازی و صحنه درگیری شما با دشمن وجود دارند.

گیم پلی بازی در این نسخه با پیشرفت‌های بسیاری روبرو بود، یکی از ایده‌های جدیدی که اکتیویژن در گیم پلی این عنوان عملی کرد، پرش‌های بلند سربازها بود. این قابلیت توسط یک لباس فوق پیشرفته به نام Exo محیا شده است، این لباس به نوعی یک نماد از آینده فعالیت‌های نظامی است و مطمئناً تا سال‌های آینده شاهد استفاده بسیاری از کشورها از آن خواهیم بود. به غیر از این، قابلیت‌های مختلف دیگری نیز چون پرش از ارتفاعات بلند بدون آسیب به بدن، وارد کردن ضربات سهمگین و… در این لباس وجود دارند که هر کدام به نوبه خود به جذابیت گیم پلی این بازی می‌افزایند. اما یکی از انتقاداتی که همواره به سوی این بازی و توسعه دهنده‌اش نشانه می‌رفت، کپی برداری از ایده‌های عناوینی چون تایتان فال یا کرایسیس بود، این در حالی است که زمانی که Sledgehammer Games ساخت این بازی را شروع کرد تایتان فال حتی معرفی هم نشده بود!. تنوع سلاح‌ها نیز در بازی به خوبی صورت گرفته است و در موارد مختلف در جذابیت بازی تأثیر گذار واقع می‌شوند.

گرافیک بازی به زیبایی هرچه تمام‌تر کار شده است، یکی از موضوعاتی که به هیچ وجه نمی‌توان منکرش شد سینماتیک شدن بسیاری از مقاطع بازی بود. Sledgehammer Games و اعضای تیمش همواره تاکید خاصی بر روی این موضوع داشته‌اند، برای مثال سری بازی‌های Dead space که با صحنه‌های سینماتیکشان هیجان خاصی را به گیمر القا می‌کردند. جدا از این نوارها و عناصر نشان دهنده وضعیت نیز در بازی به حد اقل رسیده‌اند، همین موضوع باعث تمرکز هرچه بیشتر گیمر بر روی اسلحه اش می‌شود.

صدا گذاری و موسیقی بازی عالی است. با اینکه پخش موسیقی در پس زمینه بازی به حد اقل رسیده است، اما همان حجم کم هم به لطف آقای هری گرسون برای القای حس هیجان بیشتر کافی به نظر می‌رسد. صدا گذاری محیط‌های بازی عالی است. جزئیاتی که در هر صحنه می‌شنوید به همراه افکت صدای های انفجاری اسلحه ها و… بی نظیر هستند. به جرات می‌توان گفت در هیچ یک از نسخه‌های قبلی شاهد این صدا گذاری بی نظیر نبوده‌ایم. صدا گذاری کاراکتر ها نیز با وجود بزرگانی چون کوین اسپیسی و تروی بیکر عالی و بدون ضعف به نظر می‌رسند. این بازی حقیقتاً جانی تازه در کالبد سری بازی‌های Call of Duty دمید. امیدوارم نسخه‌های دیگر بازی نیز به این خوبی و با این جزئیات ساخته شوند و باری دیگر شاهد اوج گیری این سری با سابقه باشیم.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دریافت کنید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 14 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.7 از میانگین رای 11 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

قابل اجرا بر روی Frimware – CFW 4.46

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 18 دیدگاه
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    سلام
    فایل های دانلود این بازی را قرار نمی دهید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدي عبدي

    مهمان

    سلام من بازی رو اکسترکت کردم 13گیگ شد تو ps3 هم لوگوی بازی مشکلی نداشت ولی واردش میشی بازی لود نمیشه لطفا جواب بدین

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 18 دیدگاه