بازی The Last of Us
پارسی گیم

دانلود موسیقی متن بازی The Last of Us

پارسی گیم 10 فروردین 1395 14 دیدگاه
47,139 بازدید

بازی The Last of Us را می‌توان یک شاهکار تکرار نشدنی نامید، عنوانی که در زمان عرضه‌اش توانست علاوه بر موفقیت‌های تجاری، نام سونی و Naughty Dog را برای باری دیگر بر سر زبان‌ها بیندازد. این عنوان به‌قدری خوب بود که بسیاری از آن به عنوان بهترین بازی نسل هفتم یاد می‌کردند. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که ویروسی به نام Cordyceps انسان‌ها را آلوده و تبدیل به زامبی می‌کند.

در پی این افراد بازمانده منطقه‌ای برای سکونت برای خود انتخاب و از آن در برابر ورود ویروس و زامبی‌ها حفاظت می‌کنند.شخصیت‌های اصلی بازی نیز که با نام‌های جوئل و الی شناخته می‌شوند، در این منطقه زندگی می‌کنند. جوئل از الی به عنوان پد خوانده مراقبت می‌کند و رابطه بین این دو تا جایی پیش می‌رود که مانند یک خانواده واقعی به یک دیگر وابسته می‌شوند. سیر اصلی داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که این دو از منطقه حفاظت شده به دلایلی فرار می‌کنند. این موضوع باعث تحت تعقیب قرار گرفتن این دو از سوی سربازهای منطقه محافظتی شود. از سوی دیگر زامبی‌ها و انسان‌های خلاف‌کار خارج از منطقه نیز خطری جدی برای آن‌ها محسوب می‌شوند، حال آن‌ها باید تمام تلاششان را برای بقا به کار بگیرند.

یکی از بخش‌هایی که همواره ناتی داگ در آن‌ها دست به ساخت یک شاهکار می زند موسیقی و صدا گذاری است، در این بازی نیز مانند عناوینی چون آنچارتد شاهد یک صدا گذاری فوق‌العاده بودیم.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
برچسب ها
  • حجم : 108 مگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 34 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 14 دیدگاه
  • Avatar

    کسری

    مهمان

    عالی بود

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 14 دیدگاه