دانلود بازی Pan-Pan Planetary Pack برای PC,دانلود بازی Pan-Pan Planetary Pack برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Pan-Pan Planetary Pack, دانلود بازی Pan-Pan
دانلود بازی Pan-Pan Planetary Pack برای PC,دانلود بازی Pan-Pan Planetary Pack برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Pan-Pan Planetary Pack, دانلود بازی Pan-Pan پارسی گیم

دانلود بازی Pan-Pan Planetary Pack برای PC

پارسی گیم 22 شهریور 1395 بدون دیدگاه
3,113 بازدید

دانلود بازی Pan-Pan Planetary Pack برای کامپیوتر

Pan-Pan عنوانی ماجراجویی و معمایی است که در 9 اوت 2016 عرضه‌شده است و چشم همگان را به خود جلب کرده است. داستان بازی درباره یک فضانورد است که در حال عبور از یک سیاره، فضاپیمای او خراب می‌شود و در یک سیاره ناشناخته سقوط می‌کند بعد از به هوش آمدن در کنار یک آبشار می‌بیند که ساکنان سیاره در حال تعمیر سفینه او هستند، اما بعضی قسمت‌ها کم است و برای تعمیر کامل به آن قطعات نیاز دارند و شما باید آن‌ها را پیدا کنید تا سفینه شما تعمیر شود و بتوانید به سفر خود ادامه دهید.

گیم پلی بازی معماهای مختلف در این سیاره ناشناخته است شما باید برای پیدا کردن هر قطعه مفقودشده تمام معماهایی که بر سر راه شما است را حل کنید. گاهی مجبور هستید برای عبور از یک دریاچه یک پل متحرک را روشن کنید گاهی یک روبات بسازید و مواقعی هم یک قایق پیدا کنید همه این موارد را شما باید باهوش خودتان کشف کنید که این معمای پیش روی شما را حل می‌کند. البته همه معماهای بازی با گشتن حل نمی‌شود گاهی فقط نیاز به دیدن دارید باید اطراف را به‌خوبی ببیند شاید یک مجسمه نزدیک شما باشد که به‌طرف خاصی اشاره می‌کند یا عددی را نشان می‌دهد که کد مخصوصی است و شما باید از آن استفاده کنید. این سبک از بازی‌ها که دقت و هوش شما را به چالش می‌کشد کمتر ساخته‌شده‌اند اما به‌جرئت می‌توان گفت که این بازی یکی از بهترین‌های این سبک است.

گرافیک بازی بسیار عالی کارشده است و حضور کوچک‌ترین جسم یا فردی در بازی که شما باید با آن در ارتباط باشید. رنگ و تصویرهای خود بازی حالت جذاب و عجیب دارد ولی بااین‌حال منظم و دقیق است و حوصله شما را سر نمی‌برد با دیدن این‌همه رنگ و نور در بازی روحیه شما شاد و برای ادامه بازی امیدوار می‌کند.

این موضوع برای صدای بازی هم صدق می‌کند صدای آهنگ‌هایی که با وارد شدن به هر معمایی عوض می‌شود و تغییر می‌کند به شما می‌گویید که توانستید به معمای قبلی غلبه کنید و حالا در یک معمای جدید هستید. صداگذاری کاراکترهای بازی بسیار جالب است شخصیت‌های بازی به زبانی جدید صحبت می‌کنند که تابه‌حال آن را نشنیده‌اید و این از خلاقیت سازندگان بازی است تاکمی شما را به وجد بیاورند.

در آخر اگر شما هم از طرفداران بازی‌های معمایی و جهان آزاد هستید شک نکنید و همین حالا این بازی را دانلود کنید تا با معماهایی در سبک جدید روبه‌رو شوید.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP2
Processor: 2.6 GHz single core
Memory: 1 GB RAM
Graphics: GeForce 400 series, ATI Radeon HD 2xxx
Storage: 200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.