Sony-Take-Two
یحیی رحیمی

شایعه: سونی به دنبال خرید کمپانی Take-Two است!

یحیی رحیمی 23 اسفند 1397 1 دیدگاه
1,007 بازدید

همه از عظمت کمپانی Take-Two خبر دارند و حالا با یکی از عجیب ترین و دیوانه کننده ترین شایعات سال 2019 مواجه هستیم! در گزارشی که اخیرا توسط Market Watch منتشر شده است، به نظر می رسد که شایعات در مورد خرید کمپانی Take-Two به دست سونی بالاگرفته است. همان طور که می دانید، Take-Two کمپانی مادر بازی های 2K و همچنین استدیو Rockstar Games است و فرانچایز های بسیار خوبی مانند NBA 2K و Grand Theft Auto را توسعه داده است.

بر اساس رئیس بخش فناوری و مدیا کمپانی Wedbush Securities، سونی در سطح کاملا بالایی در حال صحبت برای خرید و تحت مالکیت درآوردن کمپانی Take-Two Interactive است و تمایل دارد که پول بسیار زیادی نیز برای آن بپردازد. جالب است که شایعات اخیر تاثیر زیادی روی سهام Take-Two گذاشته است و این کمپانی امروز شاهد 5.4 درصد رشد در سهام خود بوده است و این عدد فوق العاده عجیب است.

صحبت های زیادی پیرامون این شایعه بالاگرفته است و بسیاری در حال برآورد قیمت این کمپانی هستند و به نظر نمی رسد که چنین معامله ای هیچ گاه صورت گیرد. در گذشته از این چنین شایعات مانند خرید EA توسط مایکروسافت و یا حتی خرید نینتندو توسط کمپانی اپل بوده ایم و هیچ کدام از آن‌ها اتفاق نیافتادند و به نظر این یکی نیز همین طور باشد.

اگر شخصا بخواهم نظر بدهم، احتمال اتفاق افتادن چنین معامله ای بسیار پایین است و البته که خرید Take-Two برای سونی فوق العاده سودآور است اما به نظر نمی رسد که به خود Take-Two نفعی برساند و همچنین خود این کمپانی فعلا سود فوق العاده بالایی دارد و خرید آن نیز به این آسانی ها نخواهد بود. در حال حاضر Take-Two دارای بیشترین تعداد بازیکنان است و آخرین بازی آن‌ها به نام Red Dead Redemption 2 نیز موفق به فروش 23 میلیون نسخه شده است. به نظر نمی رسد که سونی توانایی انجام چنین معامله ای را داشته باشد.

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    bits

    مهمان

    خدا نکنه سونی دیگه شورشو در اوورده داره همه بازیای خوبو جمع میکنه انحصاری خودش کنه
    بسته دیگه یکم به فکر pcگیمرها نیست فقط به فکر سود خودشه

    پاسخ دهید