یحیی رحیمی

گردانه همستر در آپدیت جدید Fortnite : عجیب تر از همیشه!

یحیی رحیمی 21 اسفند 1397 بدون دیدگاه
731 بازدید

چندین هفته پیش بود که Epic Games از یک وسیله نقلیه برای بخش تک نفر بازی Fortnite رونمایی کرد و بخش اخبار بازی حالا از یک وسیله نقلیه عجیب و غریب به شکل گردانه همستر که دارای یک صندلی است و دنیای ژوراسیک را به یاد می آورد رونمایی کرده است.

این وسیله نقلیه بیشتر حالت کودکانه دارد و از این روی نیز اسم آن The Baller گذاشته شده است! باید بگوییم که این وسیله نفلیه دقیقا همان حس و حال دنیای ژوراسیک و دایناسورها که احتمالا در فیلم های سینمایی دیده اید را می دهد. همراه این ماشین یک طناب بالا رونده وجود دارد که با استفاده از آن می توان بین ساختمان ها جابه جا شد. همچنین مشخص نیست که این لایه پلاستیک کشیده شده دور آن به دردی نیز خواهد خورد و از آتش بی امان حریفان نجات خواهید یافت یا خیر.

the bawller fortnite

یکی از بازیکنان اما به فایل های اصلی بازی دست یافته است وفهمیده است که این توپ های گردان دارای محل هایی برای شارژ شدن نیز هستند و همچنین از وجود این گردانه ها نیز ناراحت بوده است و انگار به دردی نمی خورند. همچنین هنوز زمان انتشار این گردانه های عجیب مشخص نیست و البته گفته می شود که با پچ جدید به Fortnite اضافه خواهد شد. پچ جدید نیز اوایل هفته آینده در اختیار بازیکنان قرار می گیرد و می توان این ماشین های هوایی عجیب را امتحان کرد.

در خبر دیگری از بازی اما به نظر می رسد که کار Fortnite به دادگاه کشیده شده است و یک هنرمند و طراح امیدوار است که Epic Games را به اتهام دزدیدن طرحش به دادگاه بکشاند و به نظر می رسد که این شخص حالا برای مدتی از شکایتش منصرف شده است و این تصمیم دادگاه عالی است که تصمیم بگیرد حق با چه کسی است. بعضی گمانه زنی ها حاکی از آن است که این فرد ممکن بتواند حدود 2 میلیون دلار غرامت از این کمپانی دریافت کند.

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.