دانلود بازی Bank Limit Advanced Battle Racing برای PC,دانلود بازی Bank Limit Advanced Battle Racing برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Bank Limit
دانلود بازی Bank Limit Advanced Battle Racing برای PC,دانلود بازی Bank Limit Advanced Battle Racing برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Bank Limit پارسی گیم

دانلود بازی Bank Limit Advanced Battle Racing برای PC

پارسی گیم 20 شهریور 1395 بدون دیدگاه
4,193 بازدید

دانلود بازی Bank Limit Advanced Battle Racing برای کامپیوتر

Bank Limit عنوانی در سبك مسابقه ای است و توسط استدیو LLC ساخته و توسط Tastee Bevrage Studios منتشرشده است.در اين بازي شما پا به سیاره‌ای عجيب خواهيد گذاشت كه مسابقات وسايل نقليه فضايي در آن از اهميت زيادي برخوردار است. شما كنترل فردي را بر عهده‌دارید كه بايد براي حفظ جان خود در اين مسابقات مرگبار شركت كند. سرعت و دقت در اين بازي حرف اول را ميزند و اگر كمي بی‌دقتی كنيد از دور مسابقات حذف خواهيد شد.بر روي سفينه شما سلاح‌هایی وجود دارد كه به كمك آن‌ها می‌توانید حريفانتان را از دور مسابقه خارج كنيد و می‌توانید بعد از شركت در هر مسابقه سفينه خود را تعمير و يا ارتقا دهيد تا در مراحل بعدي راحت‌تر به پيروزي دست پيدا كنيد.

البته شما نمی‌توانید در هر مسابقه از سلاح‌های خود استفاده كنيد و براي استفاده از آن‌ها محدودیت‌هایی وجود دارد.همچنين بايد توجه ویژه‌ای به انرژي و قدرت سفينه فضايي خود داشته باشيد چراکه بعد از هر پرش-برخورد و يا شليك با سلاح‌های خود انرژي سفينه تمام و ازکارافتاده و منفجر می‌شود.

اين بازي براي عینک‌های واقعیت مجازي در دسترس است و گيمر ها می‌توانند از تجربه آن بر روي تلفن همراه خود و pcلذت ببرند.
مسابقات اين بازي کلاس‌بندی‌های مخصوص خود را دارد و بايد هر كلاس را به‌طور كامل پشت سر بگذاريد تا به سطح بعدي وارد شويد،همچنين تعداد پیست‌های مسابقه در اين بازي و تعداد ماشین‌های موجود در آن بسیار گوناگون است كه شما می‌توانید از بين آن‌ها هرکدام را كه می‌خواهید انتخاب كنيد و به‌صورت آنلاین و يا Local به رقابت با حريفان خود بپردازيد و آن‌ها را به چالش بکشید.

گرافيك بازي در سطحي ابتدايي قرار دارد و براي اين عنوان غیرقابل‌قبول است چراکه در هر حد يك عنوان ريسينگ نبوده و می‌توانستند از پتانسيل كامل موتور اين بازي براي ارتقا آن استفاده كنند و جلوه‌های بيشتري به آن بی افزایند. البته گرافيك سيارات-ساختمان ها و دورنماهای بازي به‌خوبی کارشده‌اند و می‌توان از ديدن آن‌ها لذت برد.صداگذاری و موسيقي متن اين بازي روندي تكراري دارد و نهايتاً به چند موزيك تكراري براي هر مسابقه ختم می‌شود و شما را از ادامه اين عنوان دلسرد خواهد كرد.
در آخر ما به شما پيشنهاد می‌کنیم اگر به تجربه بازی‌های واقعيت مجازي و ريسينگ با سبك و سياقي فضايي علاقه‌مند هستيد اين عنوان را تجربه كنيد.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Window 7
Processor: i5 4590 or AMD 8350 FX 8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 970 or AMD R9 290
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: Minimum specs for VR support

سیستم پیشنهادی :

OS: Window 10
Processor: i5 4590
Memory: 8 MB RAM
Graphics: GeForce GTX 970 or AMD R9 290
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: Minimum specs for VR support

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.