دانلود بازی Grow Up برای PC,دانلود بازی Grow Up برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Grow Up, دانلود کرک بازی Grow Up, دانلود بازی Grow Up با لینک مستقیم
دانلود بازی Grow Up برای PC,دانلود بازی Grow Up برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Grow Up, دانلود کرک بازی Grow Up, دانلود بازی Grow Up با لینک مستقیم پارسی گیم

دانلود بازی Grow Up برای PC

پارسی گیم 17 شهریور 1395 2 دیدگاه
6,901 بازدید

دانلود بازی Grow Up برای کامپیوتر

اين عنوان اثري خلاقانه از استديو Ubisoft Reflections است كه قسمت ابتدايي آن به نام Grow Home در سال 2015 ساخته شد.پس از موفقيت هايي كه اين بازي كسب كرد و توانست در Event هاي مختلف كنار عنوان بزرگ قرار بگيرد اين استديو تصميم به ساخت قسمت بعدي اين بازي گرفت.اين بازي براي پلتفرم هاي Playstation 4 ,Xbox one  و PC قابل دسترس است و با موتور بازي سازي  Unity ساخته شده است.

داستان بازي در مورد رباتي به نام Bud است كه وظيفه جست‌وجو و كشف در سيارات ناشناخته را بر عهده دارد اما برخلاف نسخه پيش او براي مأموریت فرستاده نشده است .در اين قسمت او وظيفه دارد در سياره به جستجو تکه‌های سفينه خود كه Mom نام دارد بپردازد كه براثر برخورد با اجسام عظيم فضايي تکه‌تکه شده است.

همچنين شما در اين وضعيت تنها نبوده و يك ماهواره كوچك به نام Pod شما را همراهي می‌کند.موجودي كه بسيار به شما كمك خواهد كرد مانند فراهم كردن نقشه بازي -دادن يك ديد وسيع ماهواره‌ای و توانایی‌های كاربردي ديگر كه حسابي شما را متعجب خواهد كرد. همچنين شما می‌توانید با جمع‌آوری ابزارهایی به‌خصوص Bud را ارتقا دهيد و از قابلیت‌های جديد آن استفاده كنيد.

شايد در ابتدا محو در تماشا اين سيارات عظيم شويد و حسابي لذت ببريد اما بايد گفت كه در همان ابتدا شما نااميد خواهيد شد چراکه كنترل bud به طرز باورنکردنی سخت است و اين اصلاً مربوط به ميزان كنترل گيمر بر شخصيت نيست و دليل اين موضوع تنها استفاده نكردن از تمام پتانسيل اين شخصيت و نبود كنترل درست  توسط استدیو بازی‌ساز است. شما در نسخه قبلي می‌توانستید به‌جای بالا رفتن از صخره‌ها از پوشش گياهي موجود در سيارات استفاده كنيد اين قابليت در نسخه جديد رشد چشم‌گیری داشته و شما می‌توانید بذر هر گياهي كه با آن برخورد می‌کنید را در کوله‌پشتی خود ذخيره كنيد و در صورت نياز از آن‌ها استفاده كنيد. همچنين Bud می‌تواند خود را براي رفت‌وآمد در مسیرهای كوتاه مانند توپ گرد كند.

همچنين در اين عنوان خشکی‌ها بيشتر شده و با مناطق آبی كمي روبه‌رو هستيد چراکه Bud توانايي شنا كردن را ندارد.شايد جالب‌ترین موضوع استفاده ازStar Plant ها باشد كه با استفاده از آن‌ها می‌توانید مانند يك لوبيا سحرآمیز به بلندترين نقاط بازي برويد و به جست‌وجو بپردازيد.

وجود مراحل جانبي در ابتدا بازي شما را با مشكل همراه خواهد كرد چراكه رفتن مراحل جانبي احتياج در به‌روزرسانی Bud دارد و بدون آن نمی‌توانید پا به اين مراحل بزاريد .

گرافيك بازي و نورپردازي آن به‌نوعی هنرمندانه و خاص طراحی‌شده است مانند زمین‌های مملو از پوشش گياهي ، کوهستان‌ها و سنگ‌های شناور در محيط سياره ؛جدا از اين موضوع پوشش گياهي و جانوري بازي هم رشد چشم‌گیری داشته است. موسيقي و صداگذاری اين بازي هم اثري فاخر محسوب نمی‌شود اما می‌توان گفت كه در حد قابل قبولي است.

در آخر بايد گفت اگر نكات منفي مانند افت فريم و كنترل ضعيف Bud وجود نداشت و سعي در بهبود آن‌ها می‌شد می‌توانستید از تجربه اين بازي لذت ببريد.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 or Windows 8.1 or Windows 10(64bit versions)
Processor: Intel i3 550 @ 3.2 GHz or AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 460GTv2 or AMD Radeon HD5770(1024MB VRAM)
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: Best played with a gamepad.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1 or Windows 8.1 or Windows 10(64bit versions)
Processor: Intel Core i3 2105 @ 3.1 GHz or AMD FX 4100 @ 3.6 GHz, or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 660(2048 MB VRAM)or AMD Radeon HD 7870(2048 MB VRAM)or better
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: Best played with a gamepad

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    nima

    مهمان

    بازی نصب شد ولی وقتی اجرا می کنیم صحفه فقط سیاه میباشد و تغییری انجام نمی شود. چه کار باید کرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به nima

      پشتیبانی

      سلام
      مشخصات سیستمتون رو بگید.