Far Cry New Dawn
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: Far Cry New Dawn در صدر

یحیی رحیمی 30 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,579 بازدید

به تازگی فهرست پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا منتشر شده است و این هفته شاهد ورود بازی های جدیدی به این لیست بودیم. به تازگی Far Cry New Dawn و Metro Exodus منتشر شده اند و حالا موقع آن است که بفهمیم آن‌ها چه عملکردی در بریتانیا داشته اند و همان طور که می دانید، بریتانیا یکی از معتبرترین جوامع آماری برای بررسی میزان فروش بازی های ویدیویی است.

هفته گذشته، هفتمین هفته سال میلادی 2019 بود و بازی Far Cry New Dawn موفق به کسب مقاوم اول پرفروش ترین بازی هفته در بریتانیا شده است. البته این بازی اصلا عملکرد خوبی در میزان فروش نداشته است و نسبت به نسخه پیشین، Far Cry 5 حدود 86 درصد افت فروش داشته است و البته با توجه به اینکه این نسخه اسپین آف است، انتظار دیگری از آن نمی رود. البته در نسخه های اسپین آف نیز، Far Cry New Dawn حدود 4 برابر کمتر از Far Cry Primal فروخته است.

دومین بازی این هفته اما Metro Exodus است که جایگاه اول را از دست داده است و تنها موفق به فروش 2000 عدد از خود در بریتانیا شده است. البته این بازی نسبت به نسخه پیشین خود میزان فروش بهتری را در بریتانیا داشته است و Last Light که در سال 2013 منتشر شد، شروع ضعیفی را تجربه کرد. دیگر بازی جدید این هفته Jump Force نام دارد که توسط استدیو Bandai Namco توسعه یافته است و خود را به مقام چهارم جدول رسانده است. جالب است که بازی های Red Dead Redemption 2 و FIFA 19 هنور جایگاه خوبی دارند.

Crackdown 3 اما در اولین هفته انتشار خود نتوانست خود را به جمع 10 بازی پرفروش هفته برساند و تنها موفق به کسب مقام سیزدهم جدول شد. البته از آنجا که بازی از طریق Xbox Game Pass در دسترس است، بسیاری از همین راه بازی را دریافت کرده اند و نیازی به خرید ندیده اند. در ادامه می توانید 10 بازی پرفروش هفته را مشاهده کنید.

  1. Far Cry: New Dawn
  2. Metro Exodus
  3. Red Dead Redemption 2
  4. Jump Force
  5. FIFA 19
  6. Resident Evil 2
  7. New Super Mario Bros U Deluxe
  8. Kingdom Hearts III
  9. Mario Kart 8 Deluxe
  10. Call of Duty: Black Ops 4

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.