call of duty black ops 4
یحیی رحیمی

تریلر ماموریت Grand Heist بازی Black Ops 4 با تکیه بر ماشین ها و نقشه های جدید منتشر شد

یحیی رحیمی 3 اسفند 1397 بدون دیدگاه
819 بازدید

Activision تلاش زیادی برای پشتیبانی مناسب از بازی Call of Duty: Black Ops 4 به خرج داده است و در ادامه سیر آپدیت های این بازی، به تازگی تریلر اولیه ماموریت Operation Grand Heist توسط Treyarch منتشر شده است و می توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

تریلر در نوع خود از بهترین هاست و هیجان بسیار بالایی را منتقل می کند و موسیقی که در پشت زمینه آن استفاده شده است فوق العاده هیجان انگیز است. اما صحبت اصلی این است که چه ویژگی هایی اضافه خواهد شد و باید بگوییم که یک بخش جدید برای حالت Blackout به نام Hot Pursuit اضافه شده است که به نظر می رسد قابلیت مبارزه در ماشین های به خصوصی را اضافه خواهد کرد.

همچین بخش Multiplayer نیز یک بخش جدید به نام One in the Chamber را دریافت خواهد کرد و البته دارندگان Black Ops Pass نیز دو نقشه کاملا جدید دریافت می کنند. اگر دارای Pass بازی هستید، می توانید شخصیت تزئینی جدیدی را نیز برای Blackout دریافت کنید. Ghost Town نام مکان جدید بخش Blackout است و قرار است که دقیقا همان ساختمان ها و دنیای غرب وحشی را تداعی کند.

البته که لباس های جدید، سلاح ها و آیتم های نو نیز با انتشار این آپدیت به بازی اضافه خواهند شد. Operation Grand Heist قرار است که امروز برای PS4 و هفته بعد برای Xbox One و PC منتشر شود. می توانید تریلر این آپدیت را مشاهده کنید و مانند همیشه نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.