rainbow six siege
یحیی رحیمی

حالت Battle Royale هیچ گاه برای بازی Rainbow: Six Siege منتشر نخواهد شد

یحیی رحیمی 30 بهمن 1397 بدون دیدگاه
924 بازدید

یوبی‌سافت اخیرا تایید کرده است که نگاه بسیار ویژه ای به ژانر Battle Royale دارد و می خواهد که حضور خوبی در این نوع بازی نیز داشته باشد. همان طور که می دانید، ژانر Battle Royale با محبوبیت فراوانی مواجه شده است و حتی کمپانی EA نیز تصمیم به انتشار بازی خود در این سبک گرفته است.

به نظر می رسد که Rainbow Six: Siege که یک شوتر Multiplayer بسیار محبوب است، هیچ گاه چنین حالتی را دریافت نخواهد کرد و توسعه دهنده به فکر وارد شدن به چنین بازار شلوغی نیست. این به دلیل آن است که یوبی‌سافت چند وقت پیش تمام تلاش ها و ایده ها برای تبیدل Rainbow Six: Siege را کنار گذاشته است و توسعه دهندگان این ایده را بیهوده می دانند و به نظر آن‌ها محتوای اصلی ربطی به آن ژانر ندارد.

شاید فکر کرده باشد که موفقیت به دست آمده Apex Legends باعث این شده باشد که بقیه توسعه دهندگان نیز به فکر انتشار یک بازی بیافتند. کارگردان خلاق بازی به نام Xavier Maquis درگفتگویی گفته است که انتشار بخش Battle Royale برای Rainbow Six: Siege اتفاق نخواهد افتاد. او در این مورد گفت:

نه من اصلا به سبک Battle Royale علاقه مند نیستم. ژانر کار خودش را به خوبی انجام می دهد اما Siege کاری به آن ندارد. محتوای اصلی بازی ما بر اساس واقعیت است مانند عملیات های جنگی و همیشه گروه تمرین یافته داریم که از یک مکان خاص دفاع می کنند و خطر را برطرف می کنند. این معادله اصلی Siege است. من فکر می کنم که ژانر Battle Royale خیلی گسترده است و باور نمی کنم که یک بخش اضافی برای بازی ما باشد. ما روی چیزهای مختلفی کار خواهیم کرد اما این یکی نه!

او تنها فردی نیست که به این شیوه فکر می کند و کارگردان اصلی بازی نیز باور دارد که حالا موفق اضافه شدن یک بخش Battle Royale نیست و تمرکر تنها روی اضافه شدن ماموریت ها و گیم پلی بیشتر به بازی است. باید به این تصمیم احترام گذاشت و البته که Battle Royale بسیار مفرح و جذاب است و نمی شود آن را به آسانی کنار گذاشت. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.