apex legends
یحیی رحیمی

به زودی دو Legend جدید به بازی Apex Legends اضافه خواهد شد

یحیی رحیمی 30 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,005 بازدید

EA و استدیو Respawn شاید الان خوشحالترین آدم های دنیا باشند و این تماما به لطف انتشار بازی Apex Legends است. این بازی رایگان و Battle Royale به نظر می رسد که همه را تحت تاثیر قرار داده است و گفتنی است که تنها در یک هفته موفق به جذب حدود 25 میلیون نفر بازیکن شد. هر چند که شروع خوب یک موضوع است و تداوم بازیکنان یک موضوع دیگر.

مهم ترین موضوع در مورد بازی های Battle Royale این است که استدیو بتوانند بازیکنان را حفظ کند و به تعداد آن‌ها نیز بیفزاید زیرا که تمام سرمایه از همین بازیکنان تامین می شود. در این میان Fortnite موفق به انجام چنین کاری شده است و همه آن به لطف آپدیت های متنوع و پشتیبانی مناسب بوده است. به نظر می رسد که Apex Legends نیز قرار است آپدیت های فراوانی دریافت کند.

حسابی در توییتر اخیرا دست به افشای اطلاعاتی زده است و بر اساس آن باید گفت که دو شخصیت یا Legend به این بازی اضافه خواهد شد. نام این دو شخصیت Octane و Watson خواهد بود. اولی به نظر می رسد که دارای قابلیتی به نام Stim باشد و مشخص نیست که این چه معنی دارد. همچنین دومین Legend نیز دارای قابلیتی به نام Tesla Trap است و البته هیچ گونه اطلاعاتی از شکل و شمایل این هیروها در دسترس نیست.

هر دو این افراد توسط کدهای داخل بازی فاش شده اند. به نظر می رسد که یک مورد Survival نیز قرار است در آینده به بازی اضافه شود و در این حالت قادر به مشاهده نحوه کشتن خواهد بود. محتوای این اطلاعات فاش شده هر چه که باشد، مشخص است که Respawn می خواهد تمام تلاش خود را برای ارایه آپدیت های جدید به خرج دهد و پشتیبانی چند ساله از Apex Legends به عمل آورد. همین دیروز بود که در افشاگری دیگری مشخص شد که قرار است وسایل نقلیه نیز به Apex Legends اضافه شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.