Apex Legends
یحیی رحیمی

به زودی وسایل نقلیه و گزینه های تیمی بیشتری به Apex Legends اضافه خواهد شد

یحیی رحیمی 29 بهمن 1397 بدون دیدگاه
792 بازدید

Apex Legends شروع طوفانی داشت و حتی کسی فکرش را هم نمی کرد که EA بخواهد وارد ساخت بازی های Battle Royale شود و بسیاری باور داشتند که این کمپانی شکست خواهد خورد. آمارها نشان از جذب بازیکن فوق العاده بازی دارد و Apex Legends موفق به شکستن رکورد بسیاری از رقیبان خود مانند Fortnite شده است.

همین چند روز پیش بود که تعداد بازیکنان آن از مرز 25 میلیون نفر گذشت. با توجه به اینکه بازی کاملا رایگان و مبتنی بر ارایه سرویس است، ماندگاری و جذب بازیکن همه چیز برای این بازی است و روش درآمدی این بازی تماما روی همین استوار است. فعلا که بازی روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و فکر نمی کنم که از محبوبیت آن کاسته شود. Respawn اخیرا گفته است که سالهاست می خواهد چنین بازی منتشر کند و بالاخره فرصتش را گیر آورده است.

اطلاعات بیشتری از بازی به دست رسیده است و بر اساس آن‌ها باید گفت که قرار است مودهای بیشتری به Apex Legends اضافه شود. در حال حاضر تنها می توانید بازی را با گروه های سه نفره آغاز کنید و گزارش های اخیر نشان از تیم های دونفره، 6 نفره، 12 نفره و حتی 24 نفره دارند. ممکن است که این اطلاعات مربوط به رویدادهایی مخصوص باشد که البته در Fortnite نیز شاهد آن‌ها بودیم.

علاوه بر اینها حساب کاربری دیگری در توییتر از اطلاعات جدیدی رونمایی کرده است و به نظر می رسد که قرار است وسایل نقلیه نیز به این بازی اضافه شوند و این وسیله نقلیه البته یک Hoverbike خواهد بود. در حال حاضر هیچ گونه وسیله ای برای انتقال در بازی وجود ندارد اما به نظر می رسد که زمان اضافه شدن چنین چیزی فرا رسیده است.

در آخر باید بگوییم که نباید هیچ کدام از گفته ها و اطلاعات منتشر شده را جدی گرفت و ممکن است تنها برنامه های Respawn برای آینده بازی باشد و فعلا این ویژگی ها به Apex Legends اضافه نشوند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.