Far Cry New Dawn
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه بازی Far Cry New Dawn منتشر شد

یحیی رحیمی 29 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,606 بازدید

همان طور که می دانید Far Cry New Dawn به تازگی منتشر شده است و این بازی دقیقا همان مسیر Far Cry 5 را ادامه داده است و دقیقا تنها چند ماه بعد از معرفی در The Games Awards شاهد انتشار آن بودیم. داستان بازی آخرالزمانی است و 17 سال بعد از وقایع Far Cry 5 روایت می شود.

بازیکن در دنیایی قرار گرفته است که در حال بازی سازی خود بعد از یک جنگ هسته ای مهیب است. یوبی‌سافت ویژگی های جالبی از نسخه های قبلی را به Far Cry New Dawn بازگردادنده است و در کل شاهد یک بازی خوب هستیم. وب سایت های معتبر دنیای بازی به نقد و بررسی آن پرداخته اند و می توانید نمره های بازی و خلاصه ای از بررسی های اولیه را مشاهده کنید.

PC Gamer: نمره 70 از 100

من بخش داستانی بازی Far Cry New Dawn را در چند ساعت به پایان بردم و البته در این میان یک سری مراحل فرعی را نیز سپری کردم و باید بگویم که نسبت به Far Cry 5 بسیار کوتاه تر است و البته شخصی سازی های بیشتری با در دسترس قرار دادن سطوح جدیدی از لباس و وسایل نقلیه اضافه شده است. بازی کاملا سرگرم کننده است و البته New Dawn تنها یک بازگشت کوتاه به Far Cry 5 است و اگر دنیای آخرالزمانی آن را در نظر نگیریم، تغییر چندانی نکرده است.

Far Cry New Dawn

Euro Gamer: پیشنهاد می شود

درست است که بدون Far Cry 5 این بازی وجود نداشت و اگر نسخه قبلی را بازی کرده اید می توانید به راحتی از این بازی بگذرید. البته نمی توان حس و حالی که از تجربه New Dawn به دست می آید را در نظر نگرفت. بسیاری این بازی را به عنوان یک DLC قلمداد می کنند و البته انتظاری چندانی هم از آن نمی رود. Far Cry 5 در بین نسخه های دیگر مورد علاقه من نبود و حالا New Dawn جای این بازی را گرفته است و به صدر جدول رسیده است.

Games Radar: نمره 4 از 5

در کل می توان گفت که اگر Far Cry 5 را دوست داشته اید، حتما از Far Cry New Dawn خوشتان خواهد آمد. با توجه به ایست های بازرسی موجود، مراحل و البته آیتم های قابل به روزرسانی، باید گفت که این سری در حال رفتن به سمت و سوی دیگری است. حالا به اینها یک دنیای کاملا زنده را اضافه کنید و علارغم نسخه های قبلی شاهد چیزهایی مانند صدای طبیعت یا دیدن یک جسد مرده در سر راه هستیم. تقریبا 22 ساعت بازی برای کاربران در نظر گرفته شده است و محتوا کاملا شما را سرگرم خواهد کرد. البته ممکن است بازی آنچنان شما را تحت تاثیر قرار ندهد اما ناامیدتان نیز نخواهد کرد.

Far Cry New Dawn

در ادامه می توانید نمره های بازی را مشاهده کنید. همچنین می توانید بازی را از پارسی گیم دانلود کنید.

 

Eurogamer – Recommended

USgamer – 4/5

Game Informer – 7

Gamespot – 6

We Got This Covered – 3.5/5

Press Start – 9

GamesRadar+ – 4/5

Stevivor – 8

Screen Rant – 3/5

PC Gamer – 70/100

VideoGamer – 8

TrueAchievements – 3.5/5

COGconnected – 77/100

PCGamesN – 7

Hobby Consolas [Spanish] – 80/100

Gameblog [French] – 6

far cry new dawn

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.