یحیی رحیمی

Respawn حدود 16000 از متقلبان بازی Apex Legends را مسدود کرده است

یحیی رحیمی 28 بهمن 1397 بدون دیدگاه
635 بازدید

از انتشار بازی Apex Legends چیزی نگذشته است و در همین مدت محدود کاربران بسیار زیادی به این بازی جذب شده اند و البته هر بازی محبوبی مشکلات خود را نیز دارد. به تازگی هکرها و متقلبان به Apex Legends یورش برده اند و حالا استدیو Respawn در حساب کاربری ردیت خود گفته است که بیش از 16,000 نفر از این متقلبان را مسدود کرده است.

جالب است که این بازی هنوز اول راه است و عجیب است که این میزان از هکرها به آن حمله کرده اند. توسعه دهندگان به بازیکنان گفته اند که در صورت دیدن هر گونه هکر و یا متقلبی سریعا آن را گزارش دهند و حتی اگر مدرکی نیز نداشته باشند، ID و نشان آن‌ها را برای بررسی به پشتیبانی بفرستند. در حال حاضر ویژگی برای ارایه گزارش ها دیده نمی شود و باید به یک وب سایت خارج از بازی برای گزارش آن بروید.

به نظر می رسد که توسعه دهنده Apex Legends به درخواست های داخل بازی بازیکنان جواب داده است و ایده آن‌ها برای ایجاد یک بخش گزارش تقلب را جالب قلمداد کرده است. در عین حال Respawn گفته است که تمرکز بسیار بالایی روی مشکلات بخش مبارزه داشته است و قرار است که عملکرد آن را پایدار کند و همچنین کیفیت مبارزه نیز از اولویت های بسیار مهمی برای Respawn است و قول داده است که کار بیشتری روی آن انجام گیرد.

همچنین قرار است که پچ جدیدی هفته آینده برای بازی منتشر شد و باتوجه به اینکه حالا 25 میلیون نفر به تعداد بازیکنان افزوده شده است، لازم است که مشکلات زیر و باگ های آزار دهنده از بازی رفع شوند و البته با وجود این تعداد از بازیکن نیز، روند بهبود مشکلات خیلی سریع تر پیش خواهد رفت.
نظر شما در مورد هکرها و متقلبان بازی های آنلاین چیست و باید چگونه با آن‌ها برخورد کرد؟

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.