Tom-Clancys-The-Division-2
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت دلیل انتشار بازی The Division 2 روی Epic Games Store را توضیح داد

یحیی رحیمی 27 بهمن 1397 بدون دیدگاه
506 بازدید

فروشگاه Epic Games Store از زمان شروع به کار خود جنجال های زیادی به پا کرده است و مسئولان Epic توجه خاصی به کشاندن بازی های معتبر به سمت این فروشگاه دارند. یکی از اختصاصی های Epic Store همین The Division 2 است که قرار است به زودی منتشر شود. این شوتر جذاب یوب سافت تنها روی این فروشگاه منتشر خواهد شد و شاهد انتشار روی استیم نخواهیم بود.

دلیل اینکه یوبی‌سافت چنین تصمیمی گرفته است مشخص نیست و نمی دانیم که چرا یوبی‌سافت درآمد کسب شده از استیم را کنار گذاشته است. مدیر کمپانی یوبی‌سافت به نام Yves Guillemot در کنفرانس مالی دیروز این کمپانی توضیحاتی در این مورد داده است. او گفته است که این حرکت برای به دست آوردن سود بیشتر نیست اما به منظور افزایش کاربران فروشگاه یوبی‌سافت به نام Uplay بوده است. او در این زمینه گفت:

تعداد زیادی از پلتفرم ها وجود دارند که تلاش زیادی برای جذب بازی ای با محتوای خوب دارند. در نتیجه ما فرصتی برای افزایش کاربران فروشگاه خودمان دیدیم و البته در عین حال از همکاری پشتیبانی کردیم که ارزش فوق العاده زیادی برای بازی هایمان قائل است و همچنین قراردادهای بهتری را جلوی ما می گذارد. میزان پیش فروش بازی دلگرم کننده است و تعداد افرادی که نسخه PC را پیش خرید کرده اند از نسخه اول Division بیشتر است و همچنین میزان پیش فروش در فروشگاه یوبی‌سافت نیز 6 برابر شده است. ما باور داریم که این قراداد بلند مدت به نفع یوبی‌سافت است.

به نظر می رسد که هوشمندانه ترین راه این باشد که بازی تنها روی فروشگاه یوبی‌سافت عرضه شود و البته اگر چنین راهی را پیش بگیرند مطمئنا بازیکنان بسیار کمتری را جذب خواهند کرد. به نظر می رسد که موفقیت The Division 2 توسط این حرکت آسیب ندیده است و شاید بازی های بیشتری را ببینیم که در انحصار Epic Games Store قرار گیرند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.