یحیی رحیمی

نسخه بازسازی شده The Legend of Zelda: Link’s Awakening برای Switch منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 26 بهمن 1397 بدون دیدگاه
1,380 بازدید

مدتی پیش بود که شایعاتی در زمینه انتشار یک بازی جدید از سری Zelda شنیده می شد و قرار بود که امسال شاهد انتشار آن باشیم. لیست استخدامی نینتندو نیز به این شایعات صحه گذاشت و همگی انتظار داشتند که نسخه بعدی بازی Zelda بالاخره برای کنسول Switch منتشر شود. همه منتظر معرفی این بازی در رویداد Nintendo Direct بودیم و خبر خوب این است که بالاخره The Legend of Zelda: Link’s Awakening معرفی شد.

نینتندو دیشب در مراسم خود نسخه بازسازی شده بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening را معرفی کرد. این بازی از آن دسته قدیمی های کنسول Gameboy است که قطعا خاطرات بسیار زیادی را زنده خواهد کرد و قطعا کودکی بسیاری از ما را تحت تاثیر خود قرار داده است. قرار است که این بازی امسال برای کنسول نینتندو Switch منتشر شود.

معرفی The Legend of Zelda: Link’s Awakening با پخش یک ویدیو انیمه و زیبا از دنیای بازی بود که دقیقا همان حس و حال نسخه اصلی را به بهترین شکل منتقل می کرد. این زمانی بود که هنوز بازی اصلی را ندیده بودیم و باید بگویم که بازی در عمل خیلی روشن و اسباب بازی مانند است و شاید به شیوه ای یک تکامل از نسخه 3DS بازی Zelda و جلوه های گرافیکی آن باشد. من تصور می کنم که بسیاری این بازی را دوست خواهند داشت اما مطمئنا بسیاری نیز از گرافیک آن دلزده خواهند شد.

داستان بازی پیرامون قهرمانی است بعد از اتفاقات ناخوشایندی برای آموزش و آمادگی برای خطرات بعدی به وسیله کشتی خود به کشورهای دیگر سفر می کند. این بازی کاملا فانتری است و اتفاقات آن کلیشه های افسانه ای را زنده می کند. می توانید ویدیو منتشر یافته از The Legend of Zelda: Link’s Awakening را مشاهده کنید و حس و حال خودتان را در بخش نظرات برایمان بگویید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.