یحیی رحیمی

تریلر جدید بازی Days Gone با تکیه بر ازدواج Deacon و Sarah منتشر شد

یحیی رحیمی 26 بهمن 1397 بدون دیدگاه
723 بازدید

Days Gone از آن دسته اختصاصی های سونی است که بسیاری از کاربران کنسول PS4 منتظر انتشار آن هستند و می خواهند مزه این عنوان سبک بقا را نیز بچشند. چند روز پیش بود که تصاویری از این بازی منتشر شد و ما شاهد Deacon و البته همسر او Sarah بودیم که به نظر در این تصاویر ازدواج کرده اند و البته سونی نیز توضیحی در مورد رابطه آن‌ها ارایه کرد و فهمیدیم که آن‌ها کجا باهم آشنا شده اند و ازدواج آن‌ها به چه صورتی بوده است.

حالا تریلری از Days Gone با نشان دادن مراسم ازدواج Deacon و البته خاطرات قدیمی این فرد منتشر شده است. به نظر می رسد که مراسم ازدواج این دو فرد کاملا اتفاق خوشحال کننده ای باشد و این دقیقا برعکس چیزی است که بازی به دنبال آن است و گله دشمنان برای نابود کردن هر چه از دنیا مانده است آماده اند و تا آخرین نفر روی دنیا را نکشند آرام نمی گیرند.

تریلر تمرکزی روی شخصیت Sarah ندارد و به نظر می رسد که آینده این فرد نامعلوم باشد و البته از آنجایی که زامبی ها تشنه خون همه هستند، شاید او نیز اسیر دست آن‌ها شده باشد. تیم توسعه بازی خطرات بسیاری را در دنیای Days Gone برای ما روشن کرده است و نسبت به آن‌ها اخطار داده است. حتی حیوانات نیز زامبی شده اند و می خواهند بقیه را دچار کنند. برای بقا لازم است که از تمامی منابع استفاده کنید و البته موتورسیکلت خود را نیز نباید فراموش کنید.

هر چه در بازی پیش بروید، شاهد سلاح های جدید و به روزرسانی هایی برای موتور Deacon خواهید بود که با استفاده از آن می توانید زامبی های بیشتری را به زانو درآورید. داستان و دنیای بازی به مفهومی عمیق تر از یک بازی جهان بازی زامبی اشاره دارد و این موضوع را 26 آوریل و زمانی که Days Gone برای PS4 منتشر شود خواهیم فهمید. حالا تماشای تریلر را از دست ندهید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.