یحیی رحیمی

Hellblade: Senua’s Sacrifice این بهار برای کنسول Switch منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 26 بهمن 1397 بدون دیدگاه
662 بازدید

Hellblade: Senua’s Sacrifice یک فانتزی تاریک و یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط استدیو بریتانیایی Ninja Theory توسعه داده شدشه است و یک بازی کاملا مستقل است. این بازی بر اساس افسانه های اسکاندیناوی توسعه باقته است. Hellblade داستان Senua که یک جنگنده Pict را روایت می کند که به دنبال نجات روح معشوقه خود از الهه ای به نامHela است.

او اسیر دست تاریکی است و تقریبا دچار یک حالت روحی است که این موضوع با کمک روانشناسان و افرادی که دچار این اختلال هستند در بازی ایجاد شده است و تقریبا با بازی فوق العاده بزرگی روبه رو هستیم. این بازی پیشتر برای PC و کنسول های نسل هشتم معرفی شده بود اما نسخه مخصوص کنسولSwitch آن در دست نبود و به همین دلیل توسعه دهندگان قول انتشار آن را دادند و بالاخره این بازی در رویداد Nintendo Direct امسال معرفی شد.

همان طور که گفتیم این بازی بر مسائل روانی تاکید دارد و از این منظر در نوع خودش یکتاست. مدتی پیش بود که مایکروسافت استدیو Ninja Theory را به مالکیت خود درآورد و بسیاری باور داشتند که این بازی دیگر برای پلتفرم های دیگر منتشر نخواهد شد اما مایکروسافت مشکلی با قرار دادن بازی های خود برای کنسول Switch و پلتفرم جذاب نینتندو ندارد.

Hellblade: Senua’s Sacrifice به طور قطع موفقیت عظیمی روی کنسول Switch کسب خواهد کرد و کاربران این پلتفرم علاقه زیادی به چنین بازی های دارند. خبر خوب این است که گرافیک بازی فوق العاده است و پورت کردن آن برای Switch به خوبی انجام گرفته است. در مراسم دیشب تریلری از بازی نیز منتشر شد که جلوه های بصری آن چیزی کمتر از Xbox یا PS4 نداشت. قرار است که این بازی در بهار امسال منتشر شود.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.