یحیی رحیمی

تعداد بازیکنان Apex Legends به 25 میلیون نفر در هفته اول رسید

یحیی رحیمی 26 بهمن 1397 بدون دیدگاه
629 بازدید

جدیدترین ساخته استدیو Respawn و اولین بازی Battle Royale این کمپانی به نام Apex Legends به موفقیت خود ادامه داده است و هر روز در حال جذب بازیکنان بیشتری است. بیش از 25 میلیون بازیکن حالا در بازی ثبت نام کرده اند و این موضوع نیز توسط رئیس استدیو بیان شده و در وب سایت اصلی EA منتشر یافته است. علاوه بر اینها بازی موفق به رسیدن به 2 میلیون بازیکن آنلاین هم زمان در بازی شده است که رقمی فوق العاده است.

Apex Legends روز دوشنبه چهارم فوریه منتشر شد و تنها در 8 ساعت موفق به کسب 1 میلیون بازیکن شد و این رقم در طول روز اول به 2.5 میلیون نفر رسید. میزان بالاترین بازیکنان آنلاین بازی پیشتر 600 هزار نفر بود که حالا فاصله نسبت به Forntite کمتر شده است و 2 میلیون بازیکن آنلاین عدد خوبی است. البته این را باید در نظر گرفت که Fortnite در حال حاضر 200 میلیون بازیکن دارد و بیشترین بازیکن آنلاینش نیز 8.3 میلیون نفر است.

رئیس استدیو در مورد موفقیت به دست آمده گرفته است که هیجان زده است و نظرات و بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرده است و هدف آن‌ها نیز ساختن این بازی به کمک جامعه اصلی بازی کننده ها است. او همچنین رویداد جدید Apex Legends را نیز معرفی کرده است و قرار است که 48 استریمر پرطرفدار به بازی بپردازند و این رقابت از وب سایت Twitch قابل تماشا باشد. قرار است که رویداد از تاریخ 12 فوریه تا 19 فوریه در جریان باشد که می توانید آن را همین الان مشاهده کنید.

Apex Legends روی وب سایت Twitch طرفداران زیادی دارد و در حال حاضر حدود 409 هزار بیننده است که این رقم برای Fortnite تنها 168 هزار تماشاگر است. علاوه بر اینها بازی قرار است یک رویداد ولنتاین را در خود جا دهد و بازیکنان می توانند تفنگ و لباسهایی با تم ولنتاین دریافت کنند. همچنین Battle Pass بازی نیز قرار است از ماه مارس در اختیار بازیکنان قرار گیرد. برای حرفه ای شدن در بازی نیز می توانید راهنمایی های ما را بخوانید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.